Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audiophony !?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audiophony !?

Ik heb sinds kort een mengpaneel van Audiophony de DSP600 en 2 draaitafels ook van Audiophony de DD2930!! Ik heb ze gekocht in een hele goede aanbieding op www.DjOutlet.nl.
    Persoonlijk ben ik er heel tevreden over.. echt een leuk merkje en niet al te duur! uiterlijk ziet er goed uit, kwaliteit is ook goed!
    En voor de mensen die liever met cdtjes draaien hebben ze ook een leuk cd spelertje. De Si601!!! Wat mij betreft een erg leuk merk!!!
    Zeker het proberen waard..

Wacht even, die heb je gehaald in alphen, dat is voor mij niet zo ver weg, hoe zijn ze daar, kun je daar testen? Beetje goeie mensen daar? Lekkere service enzo?

Comment

Ja klopt ze zitten in Alphen aan den Rijn idd.. Ik heb alleen via het web besteld!
      Ik vond het goed geregeld.. had het snel in huis dus tevreden!!
      Ik ben niet daar geweest om te testen dus dat durf ik niet te zeggen.
      Qua service wel goed ja.. ik had een versterkertje die stuk was gegaan.. en binnen een dag had ik hem weer terug gemaakt en al!

Comment

Okej, nja, ik zag dat ze met de djm 400, of de cdj 200, evenduur waren als een webshop waar ik al wat gekocht heb, en dan kan ik natuurlijk even teste, altijd leuk..;D

Comment

Ja ik denk dat de meeste met de prijzen wel gelijk zitten, ja misschien kan je ook wel bij die gasten testen hoor.. zou je voor de grap eens moeten informeren!
          Ok waar heb jij gekocht dan?

Comment

ik moet nog kopen.. maar dat geld..:p

Comment

Working...
            X