Announcement

Collapse
No announcement yet.

cdj1000 mk3's voor 386 euro!!!!! (klopt dit :? )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cdj1000 mk3's voor 386 euro!!!!! (klopt dit :? )

ik zit op internet te zoeken en kom opeens op een engelse site terecht met allemaal electronics en dj spullen voor goedkopen prijzen het blijkt dat dit uit china komt alleen zou ik niet weten of ik het serieus moet nemen of niet.
    er staat een adres telefoonnummer en email op de site en ik heb de man van deze site gesproken via email, hij zegt dat hij veel inkoopt en dat het daar veel goedkoper is weet iemant of dit wel te vertrouwen is?

ik zou het niet vertrouwen.

eerst storten.. dan krijgen, is meestal niet zo te vertrouwen voor die prijs uit het buitenland.

Comment

Gaat er bij producten uit china niet een andere hoeveelheid volt door die aparaten?

Comment

Ziet er niet al te betrouwbaar uit inderdaad....

Volgens mij is het voltage in China wel hetzelfde als hier, maar wat iedereen meestal vergeet is dat men over dergelijke producten, van buiten de EU flinke invoerrechten moet betalen; Dat probleem ben ik al vaker tegengekomen, bij het bestellen van produkten uit de VS bijvoorbeeld.
        En de invoerrechten die je betaalt, worden berekend aan de hand van de
        prijs die zo'n ding híer waard is. Daardoor wordt het dus alsnog een duur(der) geintje, en uiteindelijk scheelt het weinig met de prijzen hier.

Maar afgezien daarvan kan ik me gewoon niet voorsteellen dat zoiets klopt. Je kunt het allicht proberen, en als het lukt is het mooi; maar ik zou me persoonlijk niet met dit soort bedrijven inlaten.

Comment

een normaal bedrijf kan toch wel een email account betalen, maar nee, hier staan hotmail en gmail accounts!!

Comment

Originally posted by Stefjuuh
            een normaal bedrijf kan toch wel een email account betalen, maar nee, hier staan hotmail en gmail accounts!!
            Da's inderdaad ook geen goed teken ;)

Comment

bedankt voor de response hier ga ik ook zeker niet mijn spullen kopen

Comment

jaja te mooi om waar te zijn ;)

trap er aub niet in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                is net zo fout als de pest zijn super oplichters dit
                waar je idd zo doorheen prikt met de gmail accountjes

ga hier niet op in!!!!!!

das mijn enigste advies

Comment

Re: cdj1000 mk3's voor 386 euro!!!!! (klopt dit :? )

Originally posted by menno1990
                  hij zegt dat hij veel inkoopt en dat het daar veel goedkoper is weet iemant of dit wel te vertrouwen is?
                  1: Ja producten zijn daar goedkoper.
                  2: Of het te vertrouwen is, ik weet het niet maarja ik ga het ook niet proberen.

Comment

Working...
                  X