Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stanton D 5100

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stanton D 5100

ik weet niet zo gauw waar ik dit moet plaatsen, maar ik wil een nieuwe naald aanschaffen omdat de mijne zo goed als wat versleten is en het echt k*t draait. nou heb ik deze op bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ gevonden:

ik weet het, simpel naaldje maar ik ga later 2 nieuwe TT's aanschaffen en dit is gewoon tijdelijk. heeft er iemand ervaring mee hoe je zo'n naald moet vervangen in het element? of hoe dat gewoon in zijn werk gaat?

:roll: :oops:

Als het goed is kan je die gewoon losschroeven en de nieuwe er weer in schroeven...? Dat dacht ik tenminste.

Comment

als je zegmaar naar het plaatje kijkt vind ik het persoonlijk niet iets wat je op je element schroeft: (eerst erafhalen duhh)

ik weet het verder ook niet, maar als iemand mij verder kan helpen, graag :roll: [/url]

Comment

Ik heb deze en ze passen prima op de stanton elementen. Ze doen gewoon wat ze als naald moeten doen, namelijk zorgen dat de muziek naar de mixer gaat.

Comment

wat voor element heb je er nu onder?

je trekt dit uit het element en drukt de nieuwe er weer in :wink:

Comment

Originally posted by marcello
            wat voor element heb je er nu onder?

je trekt dit uit het element en drukt de nieuwe er weer in :wink:
            ik heb nu een doodgewone stanton 500 mk II

Comment

dan gaat dit passen
              als ik de specs mag geloven

een 500mk2 naaldje was iets duurder geloof ik

Comment

heb net me naald binnen, en echt heerlijk geluid! :D avond is weer goed :P en morgenavond uittesten tijdens het draaien

Comment

Working...
                X