Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 400!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: CDJ 400!

Probeer hem uit in een zaak met een glanzende showroom in een drukke winkelstraat, zeg dat je er nog over denkt, en bestel hem online!!  :lol:

Comment

En zo is bij ons een hele goede gameshop weggegaan. Je mocht er alles testen, iedereen stond er ook regelmatig een halfuurtje te gamen, maar iedereen liep vervolgens 100 meter verder naar de bart smit...

Comment

ORDERSTATUS: VERZONDEN.

Binnenkort heb ik em!!!!!!! :D  :lol:  8)  :D  :lol:  8)  :P

Comment

Woe alvast gefeliciteerd :)

Uiteraard verwacht ik hier weer een kleine revieuw :P

Comment

Of een grote.. 8)

Comment

HIEP HOI, HIEP HOI
              Hij is binnen!!!

Comment

Ha mooi!

Gelijk even gestyled zie ik ;)

Comment

Heel mooi! Wat ik mij afvraag, als je je cdj nu "vinyl-mode" terugdraait, is de staart dan aan de andere kant?

Comment

Wil ik net vandaag naar Spincity DJ store gaan (in Nijmegen) om daar de release van de CDJ 400 en ook die nieuwe mixer (weet ff de naam niet :D) te aanschouwen, blijkt dat het om 6 uur is... en dan moest ik werken! :@

Maarja, in de kerstvakantie ga ik m nog wel n keertje bekijken en dan hopelijk er ook 2 kopen! :)

Comment

Van mij mag je, maar hij is daar 100 euro duurder dan @ webshops..

Comment

Jaja, ik weet :P Wil hem ook daar alleen maar testen, niet kopen! Ben niet gek :D

Nee maar dat is de eigenlijk de enige winkel waar ik m makkelijk kan testen, dus binnenkort nog even testen en dan ergens kopen :)

Comment

Hoi Ik twijfel heel erg tussen de CDJ1000 MK3 en de CDJ400 ivm de prijs.
                          Voor mijn gevoel heeft de CDJ400 best een aantal effect features die je bij de 1000 niet terug ziet, klopt dat?

Ik heb wel een adres gevonden waar ze erg goedkoop zijn, ook voor andere Pioneer apparatuur maken ze een goed prijs voor je. Het is dld av techniek, dldav.nl
                          Het grote voordeel vind ik, is dat ze zelf ook reparaties uitvoern en spare parts op voorraad hebben, nu alleen nog even beslissen welke het wordt...

Gr. Tank

Comment

Ik heb een 400 en zou toch voor de 100 kiezen, of eventueel de 800 aangezien die qua prijs ertussenin zit.

Ik vind de cdj400 namelijk net wat meer als speelgoed aanvoelen als de 1000 of 800. Het jogwheel voelt iets gammeler aan en werkt minder fijn.

Bij het draaien vertrouw ik er ook wat minder op omdat de laatste keer dat ik ging draaien hij klem kwam te zitten :S. Vinyl mode uit en je kunt weer door maar handig is het niet.

edit: Weet niet of ze pro dealer zijn maar voor die ene euro goedkoper zou ik ze toch bij feedback halen. Daar krijg je er meteen als je er om vraagt een hoop kabels enzo gratis bij waardoor de prijs daar toch weer een stuk lager ligt ;)

Comment

De CDJ400 is een nette speler, daar wil ik heel duidelijk in zijn, maar:

Ik heb het hier over een nette speler voor thuisgebruik of in vaste installaties voor (kleine) kroegjes die weinig plek hebben.

Voor de verhuur is dit ding 3 keer niks, veel te gammel en voor de gemiddelde gebruiker die spelers huurt veel te lastig, nee dan is een Denon, 'n CMX of 'n CDJ100 een veel betere optie (en in die prijscategorie zou deze speler voor verhuur komen te zitten)

Ook voor drive-in werk zou je beter op zoek kunnen naar 'n 800. Net wat steviger en het prijsverschil is deze investering zeer zeker waard.

Even @Tank532: De CDJ400 heeft inderdaad een aantal opties die de CDJ1000MKIII niet heeft, en daarbij ook 'n aantal effecten. Maar effecten moet je in mijn visie vanaf je mengpaneel aanvoeren en niet vanaf je cd speler. Een cd speler moet degelijk zijn, betrouwbaar, stevig en 'n Vinyl mode is dan het enige effect wat ik nuttig vind op 'n cd speler. (er van uitgaande dat je 'n brake met de pitch control kunt maken)

Prijs scheelt erg veel, kijk eens waar je ze voor wilt gaan gebruiken, staan ze alleen thuis en heb je vrij weinig ruimte? Ga dan niet gek doen en koop 'n cdj400. Moeten de cd spelers mee naar boekingen? Ga dan voor de 1000 maar koop er dan ook meteen 'n flightcase bij.

Comment

Gaaf ding zeg!:D

Comment

Working...
                                X