Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ 400!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: CDJ 400!

Originally posted by Tank532";p=" View Post
    Hoi Ik twijfel heel erg tussen de CDJ1000 MK3 en de CDJ400 ivm de prijs.
    Voor mijn gevoel heeft de CDJ400 best een aantal effect features die je bij de 1000 niet terug ziet, klopt dat?

Ik heb wel een adres gevonden waar ze erg goedkoop zijn, ook voor andere Pioneer apparatuur maken ze een goed prijs voor je. Het is dld av techniek, dldav.nl
    Het grote voordeel vind ik, is dat ze zelf ook reparaties uitvoern en spare parts op voorraad hebben, nu alleen nog even beslissen welke het wordt...

Gr. Tank
    Weet je zeker dat DLDav nog steeds Pioneer dealer is? Op de Pioneer site staat het namelijk niet meer, en op de site van DLD staan ook geen Pioneer producten meer.
    Wat zou je daar betalen voor die CDJ-400 dan, als ik vragen mag?

Ik woon vlak bij Amersfoort en als ie daar goedkoper is dan Feedback, haal ik em morgen daar, want, ja ja, ik ga me er ook nog 1 aanschaffen. Ik vind het toch leuke cd spelers. Maar idd meer leuk voor thuis dan ergens op een feest.

Comment

Originally posted by DJCASE View Post
      Ziet er goed uit! USB aansluiting vind ik erg interresant! De tijd dat je met 2 usb sticks en een koptelefoon naar de club gaat komt al steeds dichter bij.
      Grappig, citaat uit 2007. Zou nu moeten zijn dat je met 1 usb stick en een koptelefoon naar de club gaat,

Comment

De CDJ2000 is net uit, vergeet dat niet. Zeker het principe van muziek delen over 4 spelers begint interessant te worden, maar het geheel moet nog een beetje inwerken.

Comment

Klopt. 4 cd spelers en 1 muziekbron is gewoon heerlijk om mee te werken.

Vind dat ze snel de CDJ-2000 moeten gaan invoeren als standaard.

Comment

Yes, maar dat wordt dan weer een geheel andere discussie dan hetgeen waar dit topic oorspronkelijk voor was bedoeld.

Comment

Om nog een kleine toevoeging te geven (mits Rick even de andere kant op kijkt;)), Reloop heeft een update gedaan van de RMP-3, welke nu ook met twee spelers van dezelfde USB stick af kunnen spelen. Echter wel met maar twee spelers tegelijk, niet met vier. Het gaat hierbij om de RMP-3 Alpha, hier een linkje. Levertijd echter onbekend, prijs hetzelfde als de "normale" RMP-3.

Comment

Even een vraagje: het gaat dan wel over de cdj-800 maar hetzelfde principe volgens mij:
                Welk kabeltje kun je het beste gebruiken om een cdj-800 aan te sluiten op een djm-800.

Deze toevallig?: Alva SPDIF RCA Cinch Kabel 1 meter

Comment

Tulp is Tulp..
                  Maak echt helemaal geen verschil.
                  Knap als jij het verschil hoort tussen een kabel van Procab en HQ power bij die tulp kabeltjes.

Ander verhaal is de kwaliteit. Moet je vaak de boel ompluggen, moet je toch kabels pakken met degelijke connectoren.

Comment

Ik was helemaal vergeten erbij te plaatsen dat ik het digitaal wil gaan aansluiten, want dat is toch beter (ook als je een djm-800 hebt)

Welke kabel moet ik daarvoor hebben?

(Voor rca/tulp gebruik ik nu ref kabeltjes)

Comment

Working...
                    X