Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
adviesprijs, en dan ff te bedenken dat daar dus nog wat afgaat, aangezien dat de officiele richtprijs is. (En zeker als ik het geld heb...)
Als hij tussen de 550-600 komt, heb je dus 50-100 meer dan een cdj-200, maar zoveel meer opties. Te beginnen bij de vinyl...
ik vind het knap dat stephanie in de toekomst kan posten,
het is toch echt de 8e;)
maja..
advies prijs ligt een beetje bij de 800 mk2,
dan zou ik persoonlijk voor de 800 mk2 gegaan zijn. zo op het 1e gezicht.
ben nooit zo'n fan geweest van de 100s,200,500.. op iedere speler jaren gedraaid. is klein en compact.. niet mijn ding.. k ben nogsteeds gelukkig met de 800's
edit: verrekt.. ik kan het ook.. in de toekomst posten:D :roll:
Mooie speler.. Weet nog niet of het nou mijn keus is.. Het grote jogwheel wat ik zo mooi vind aan de 800 en de 1000 hebben ze hier verkleind. Vind ik toch jammer.. Maar de effecten en de USB aansluiting zijn een groot pluspunt!
Ziet er goed uit! USB aansluiting vind ik erg interresant! De tijd dat je met 2 usb sticks en een koptelefoon naar de club gaat komt al steeds dichter bij.
Heb steph ooit op de dj-expo is horen zeggen toen de dvj's net uit waren dat je nog maar 2 dvd-tjes nodig had, moet je zien hoe onwijs snel dat veranderd. Nu zijn dat nog maar 2 usb sticks.
Ziet er goed uit! USB aansluiting vind ik erg interresant! De tijd dat je met 2 usb sticks en een koptelefoon naar de club gaat komt al steeds dichter bij.
Heb steph ooit op de DJ-expo is horen zeggen toen de dvj's net uit waren dat je nog maar 2 dvd-tjes nodig had, moet je zien hoe onwijs snel dat veranderd. Nu zijn dat nog maar 2 usb sticks.
Prachtig! :wink:
Idd super functie! Alleen ik zou dan liever die functie zien op een CDJ800 of 1000
Zodra ze te koop zijn, trakteer ik mijzelf op een CDJ-400!
Ik heb vandaag mijn "oude" CDJ-800 MKI verkocht.
Ik wil zo'n CDJ-400 omdat ik de functies erg interessant vind. En ik hoef geen CDJ-800 MKII meer, omdat het toch maar "een cd-spelertje" voor erbij wordt. Waarom zou ik dan een duurdere kopen!?
Jups, we hadden afgelopen weekend de eer de eerste club in europa(!) te zijn waar de cdj400 zich mocht bewijzen. En dat heeft ie gedaan!! Het is even wennen met het kleinere jogwheel (als je de cdj1000 gewend bent) maar na een tijdje kan je makkelijk mee overweg. Omdat ie wat kleiner is dan de jog van de CDJ1000 reageert ie wel wat anders.
De on-board effecten zijn gruwlijk goed en makkelijk te bedienen. Ze zijn verdeeld in twee groepen. Een voor gebruik in de CDJ-modus en een voor gebruik in de vinyl-modus. Daarnaast kan je met de beatcutter / loop erg leuke dingen doen, vooral omdat de track zelf doorloopt!
Ook nog even met een USB-stick geprobeerd en dat gaat heel makkelijk, je kan met de draai- drukknop goed selecteren en snel door je USB-stick heen scrollen.
Al met al een heel fijne machine in de praktijk.
Ook leuk (maar nutteloos), het licht-effect langs de rand van de jog kan je zelf wijzigen 8)
Nog even tot slot, dit was een hand-made sample en nog geen productie-model, hele kleine dingen kunnen dus nog wijzigen (jogwheel op bijv. het productiemodel wordt nog strakker).
Comment