leuk hebbuh ding man :-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
CDJ 400!
Collapse
X
-
Maar nou even een vraag.
Want ik ben al een tijd aan t kijken naar twee 800 MKII'tjes, maar nu deze op de markt is, vraag ik me toch af of ik er beter aan doe om de 400 te kiezen.
Dus welke is beter? En als je dat niet kan beantwoorden (ze zijn beiden misschien voor een andere doelgroep), wat zijn precies de verschillen?
Comment
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselBij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de (die in keulen) is hij verkrijgbaar voor 599,-
- inc. € 82,49 BTW
- inc. € 41,25 korting via dit forum (nog maar 5 dagen geldig!)
- inc. € 7,98 bezorgkosten
- inc. € 5,- rembourskosten + 2 jaar garantie.
Levertijd is eind dit jaar. (ik hoop eerder)
Dus koop nou nix in Duitsland en kijk eerst verder voordat je een beslissing neemt! :wink:
Comment
-
Originally posted by DJDynoOriginally posted by drive-in apollo DJ WesselBij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de (die in keulen) is hij verkrijgbaar voor 599,-
- inc. € 82,49 BTW
- inc. € 41,25 korting via dit forum (nog maar 5 dagen geldig!)
- inc. € 7,98 bezorgkosten
- inc. € 5,- rembourskosten + 2 jaar garantie.
Levertijd is eind dit jaar. (ik hoop eerder)
Dus koop nou nix in Duitsland en kijk eerst verder voordat je een beslissing neemt! :wink:
Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Comment
-
Originally posted by DJDynoOriginally posted by drive-in apollo DJ WesselLaatst stond hij er voor 649 toch?
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselMaar in ieder geval bedankt voor de tip!
Misschien wel, maar pioneer geeft een officiele prijs, en daar zitten dit soort (web)shops over het algemeen onder.
Comment
-
Tja, ik weet ook niet hoe dat kan.
Op de Pioneer website staat inderdaad nog dat ie € 649 incl. B.T.W. moet kosten, dus hoe BAX dan zo veel goedkoper kan zijn weet ik ook niet.
Bax is wel officieel Pioneer dealer.
Misschien dat Stephanie daar meer over kan vertellen.
Hoe dan ook, mij maakt het helemaal nix uit, ik heb em al besteld! :lol: :wink:
Comment
-
Originally posted by DJDynoMisschien dat Stephanie daar meer over kan vertellen.
Een dozenschuiver (webshop) zal minder kosten hebben voor z'n onderneming dan een zaak met een glanzende showroom in een drukke winkelstraat en kan dus voordeliger aanbieden. Je kan dan echter niet proberen en krijgt minder persoonlijk advies. Het is aan de klant waar deze voor kiest. Pioneer levert aan beide type zaken dus je kan alle kanten op :)
Comment
Comment