Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoofdtelefoons

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoofdtelefoons

Beste dj freaxz..

IK heb een vraagje,
    Ik ben op zoek naar een super goeide , lekker zit baar en kwalitijds Hoofdtelefoon voore het draaien.
    Eentje die goed is voor Prof gebruik in clubs.

En aangezien er ofv 3000 Hoofdtelefoon op de markt heb kan ik niet meer kiezen,,

Welke hebben jullie en wat zal je mijn aanraden?!

Let my no

Dankje

Greetsdz Dj Vinz

Re: Hoofdtelefoons

Een koptelefoon is puur persoonlijk! De één vindt deze goed, de ander weer een andere.

Ga eens naar een speciaalzaak en probeer er eens een paar.

Mijn persoonlijke keuze is de HDJ-1000 van Pioneer.

(ps: let een beetje op je spelling, dit lijkt net een kind van 5)

Comment

persoonlijk vind ik de sony MDR-V700 errug fijn

Comment

Ben zelf erg goed te spreken over de Sennheiser HD 25.
        Is zeker een kwaliteits-hoofdtelefoon, maar of hij lekker zit en goed klinkt is persoonlijk.

PS De nieuwe versie (HD25-II) heeft nu een krulsnoer.

Comment

Ik ga maar eens kijken naar die hd 25, heb nu een hd 202, is prima voor mij, maar krulsnoer zou toch wat handiger zijn;)

Comment

Ik heb er 2, voor in de kroeg heb ik de Reloop rh-3500 Pro (de witte), goedkoop maar zeker het geld waard!!

Daarnaast heb ik voor de grotere dingen waar dan wel een echte booth te vinden is, de technics RP-DH1200, deze bevalt ook erg goed maar ligt in prijs ook wel degelijk een stuk hoger!

Comment

ben ik dan de enige met de stanton dj pro 2000  :lol: ?

Comment

Wil zelf binnenkort kijken naar de Reloop rh-3500 Pro (die van tim ja :P) Leuk revieuw van gelezen op aboutdj. Doe het nu nog met een dap :(. Vind alleen zolang ik alleen op kleine feestjes draai (soort drive in) de cdj 400 een belangrijkere aankoop. Voor thuis kan en dat soort feestjes werkt een dap nog prima. MAar wieweet komt er een leukere voorbij tegen de tijd dat ik cdj 400 heb en weer geld heb (en dat duurt nog wel even :p)

Comment

Originally posted by gateh";p=" View Post
                  ben ik dan de enige met de stanton DJ pro 2000  :lol: ?
                  Nee hoor ;) Ik ook :) Super dingetje!

Comment

[quote="jobbieboy";p="35566"]Wil zelf binnenkort kijken naar de Reloop rh-3500 Pro (die van tim ja :P) Leuk revieuw van gelezen op aboutdj. quote]

Ja en eerlijk is eerlijk, ik sta altijd vrij kritisch tegenover reviews, maar aan deze hoofdtelefoon kleeft maar 1 nadeel:

na veel gebruik wordt -ie erg smerig (dus veel schoonhouden) en hij ziet er wat lomp uit.

Maar verder is -ie z'n geld dus zeker wel waard! 8)

Comment

Originally posted by jobbieboy";p=" View Post
                      Wil zelf binnenkort kijken naar de Reloop rh-3500 Pro (die van tim ja :P) Leuk revieuw van gelezen op aboutdj. Doe het nu nog met een dap :(. Vind alleen zolang ik alleen op kleine feestjes draai (soort drive in) de cdj 400 een belangrijkere aankoop. Voor thuis kan en dat soort feestjes werkt een dap nog prima. MAar wieweet komt er een leukere voorbij tegen de tijd dat ik cdj 400 heb en weer geld heb (en dat duurt nog wel even :p)
                      Spaar spaar, zit met hetzelfde dilemma!:O

Comment

Ja het is en bljift een dure hobby. Zeker voor een scholier. Maar het is het ook allemaal zeker waard :)

Alleen lastig dat je altijd een laag te bestenden budget hebt omdat je aan het sparen bent :(

Comment

Ik heb de Stanton 3000 Pro. recenties zijn niet altijd even positief over die koptelefoon qua constructie maar......man, man, man wat een geluid in dat ding  8)

Comment

Geluid van die stantons is nou niet biezonder goed ofzo :S Had een hele tijd de HD-25 van Senheiser, maar na een periode langer dan 1 jaar komt er uit 1 kant geen geluid meer. Dus ben ik 2 weken gaan kijken voor een nieuwe en het is weer een Senheiser geworden, maar dit keer de HD280 pro. Het geluid is net zo helder, maar de baslijnen zijn mooier. En deze kost 40 euro meer dan die stanton maar het verschil in geluids kwaliteit is zeker te horen.

Comment

Working...
                            X