Tussen de vele beginnersvragen hier op het forum even een vraag voor de mensen die wat meer te besteden hebben en, vooral, er wat meer verstand van hebben:
De nieuwe Denon DN-HS5500 is eind Januari uitgekomen,
Ik kreeg er hier op het forum niks over gevonden dus vandaar dat ik deze post start.
Heeft er iemand al iets over gelezen of zelfs ervaringen mee??
Onderstaand de advertentie.
Wat ik me ook afvraag, ondanks alle geweldige futures heb ik het idee dat deze cd spelers van Denon achterblijven op Pioneer. (de voorganger van dit nieuwe beest is de Denon DN-S3500)
Denon DN-HS5500 Media mp3/cd/hd speler.
Het nieuwe vlaggenschip van Denon DN-HS5500 DJ is een feit!
Een professionele USB media speler en MIDI controller met interne geluidskaart gebaseerd op een Direct-Drive platenspeler biedt een All-In-One digitaal zenuwcentrum dat perfect aansluit op de altijd veranderende behoeften van digitale DJ’s over de hele wereld.
De controller zit vol mogelijkheden, het zijn eigenlijk twee decks in één dankzij zijn split-mode functie.
Dankzij de interne 40GB harddisk heb je altijd je favoriete muziek binnen handbereik.
Indien dat niet voldoende is kun je dankzij de USB 2.0 connectiviteit ook je iPoD, USB-Stick, MP3-speler of externe harddisk aansluiten.
De DN-HS5500 is méér dan alleen een speler, het is ook ontworpen als controller voor verschillende DJ-software pakketten welke MIDI-control via usb ondersteunen.
Sommige software zal de DN-HS5500 officieel erkennen en bij andere kun je het zelf koppelen.
Denon DJ werkt nauw samen met oa. PCDJ, Serato en Native Instruments om de software uitstekend op de controllers af te stemmen.
Key Features:
- 2 decks in 1
- High Torque direct-drive motor & spinning platter
- 40GB interne Hard Disk
- USB device ondersteuning (iPod, usb-stick, ext. HD)
- MIDI Interface Controller (PC/MAC)
- USB Audio internal 24bit processing
- D-Sync (muziek delen met andere unit via RJ-45 verbinding)
- 5 ingebouwde DSP effects
- 3 platter effects
- Mirror Mix
- Large 3,8" display
- Pitch range van 0,2% tot 100%
- Keyboard ondersteuning
- Playlist creation & hotlist
- File Transport Utility
- Optioneel interne CD speler
- Kan zonder PC/MAC zelf muziek vanaf USB afspelen.
- Kan ook als controller via USB/MIDI voor PC/MAC software gerbruikt worden
De nieuwe Denon DN-HS5500 is eind Januari uitgekomen,
Ik kreeg er hier op het forum niks over gevonden dus vandaar dat ik deze post start.
Heeft er iemand al iets over gelezen of zelfs ervaringen mee??
Onderstaand de advertentie.
Wat ik me ook afvraag, ondanks alle geweldige futures heb ik het idee dat deze cd spelers van Denon achterblijven op Pioneer. (de voorganger van dit nieuwe beest is de Denon DN-S3500)
Denon DN-HS5500 Media mp3/cd/hd speler.
Het nieuwe vlaggenschip van Denon DN-HS5500 DJ is een feit!
Een professionele USB media speler en MIDI controller met interne geluidskaart gebaseerd op een Direct-Drive platenspeler biedt een All-In-One digitaal zenuwcentrum dat perfect aansluit op de altijd veranderende behoeften van digitale DJ’s over de hele wereld.
De controller zit vol mogelijkheden, het zijn eigenlijk twee decks in één dankzij zijn split-mode functie.
Dankzij de interne 40GB harddisk heb je altijd je favoriete muziek binnen handbereik.
Indien dat niet voldoende is kun je dankzij de USB 2.0 connectiviteit ook je iPoD, USB-Stick, MP3-speler of externe harddisk aansluiten.
De DN-HS5500 is méér dan alleen een speler, het is ook ontworpen als controller voor verschillende DJ-software pakketten welke MIDI-control via usb ondersteunen.
Sommige software zal de DN-HS5500 officieel erkennen en bij andere kun je het zelf koppelen.
Denon DJ werkt nauw samen met oa. PCDJ, Serato en Native Instruments om de software uitstekend op de controllers af te stemmen.
Key Features:
- 2 decks in 1
- High Torque direct-drive motor & spinning platter
- 40GB interne Hard Disk
- USB device ondersteuning (iPod, usb-stick, ext. HD)
- MIDI Interface Controller (PC/MAC)
- USB Audio internal 24bit processing
- D-Sync (muziek delen met andere unit via RJ-45 verbinding)
- 5 ingebouwde DSP effects
- 3 platter effects
- Mirror Mix
- Large 3,8" display
- Pitch range van 0,2% tot 100%
- Keyboard ondersteuning
- Playlist creation & hotlist
- File Transport Utility
- Optioneel interne CD speler
- Kan zonder PC/MAC zelf muziek vanaf USB afspelen.
- Kan ook als controller via USB/MIDI voor PC/MAC software gerbruikt worden