Announcement

Collapse
No announcement yet.

reloop rmp 2 of denon s1200 ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reloop rmp 2 of denon s1200 ???

ik vind de reloop er mooier uitzien maar me gevole zegt dat de denon
    veel sterker en degelijker is en meer mogelijkheden...

( deze 2 zijn toch aan te sluiten op een bcd 2000 behringer ???)

Re: reloop rmp 2 of denon s1200 ???

Kijk anders even op deze site: http://www.bax-shop.nl/, hier vind u alles wat u nodig heeft.

Comment

Nou behalve reclame wordt je daar weinig wijzer van :P

Denon is degelijker dan Reloop maar Reloop is behoorlijk betrouwbaar, ik weet niet wat je wilt, een cd speler die het lekker doet en werkt of een van 'n wat minder sterk merk die er cool uit ziet.

Ik zou voor denon gaan.

Alleen waarom in godsnaam die gekke mixer? Wat is daar echt het nut van als je met cd spelers gaat draaien?
      Ik ben sowieso al tegen USB en Digitaal maar dan nog, heb je dadelijk 2 hele mooie cd spelers en dan zo'n raar geval ertussen staan.

Als je dan een goedkope mixer wilt kopen koop dan bv de Jb systems MX4 MKII dat zijn mooie mixers voor weinig geld.

Wil je echt digitaal gaan, ga dan op zoek naar USB turntables

Comment

ja weet ik
        maar ben nog niet zo ver koop er eerst 1
        dan pas de 2de + goede mixer
        als wat meer geld had zou ahndiger geweest zijn maarja

Comment

heb nu zelf de hoofdtelefoon van reloop. Hij ziet er wat goedkoper uit dan de gear van pioneer (qua kwaliteit wel vergelijkbaar met denon) maar hij doet het echt prima. Het is de rh 3500 white edition. Reloop heeft dus wel kwaliteit.  Heb zelfs dj Dyna er een aantal dagen geleden mee laten voorluisteren en hij zeurde niet over kwalieit ookal heeft hij de technics :P

Wel kwaliteit dus maar als je aan 's vraagt reloop of denon komen ze tog op reloop uit.

Ik heb de prijs van de denon niet bij de hand trouwens maar ik ben zelf zeer tevreden over de pioneer cdj 400. Zal wel wat duurder zijn maar als je het geld hebt een zeer goede optie. Maar je moet maar even kijken. Ik ben helemaal weg van pioneer maar dit verschilt per persoon. Gewoon even ergens testen is het beste.

Comment

Ja die Reloop rh 3500 White heb ik ook!
            Ondertussen heb ik ook al 'n Technics RP-DH1200 maar de Reloop wordt thuis nog volop gebruikt.
            En ik moet er wel bij zeggen dat die Technics wel beter is, maar je praat ook over het dubbele bedrag;)

Maar hier gaat 't om spelers en niet om de sound van 'n koptelefoon, daarbij heb ik niet gezegd dat 'k Reloop niks vind, Denon is qua Spelers denk ik net wat beter....

En @ Xerxes:

Hoezo vanwege 't geld? Die mixer die ik je aanraadde is dan niet digitaal maar wel beter en goedkoper....

Comment

Working...
            X