Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dap Setje (Beginnende Dj)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dap Setje (Beginnende Dj)

Hallo mensen,

Ik wil graag even jullie meningen horen van deze geluidsset.

Speakers:
    Dap K-115
    Versterker: Dap Paladium P-1600
    Mengpaneel: Dap Dj Station 4 kanaals
    Statieven: Dap max. 30Kg
    Kabels: 2x Speakon Kabels van Dap,
                   2x XLR Kabels van Dap.

Graag jullie mening hierover dus. Ik weet dat het niet zo'n
    hele geweldige set is voor de meeste onder ons. Maar voor
    mij is hij goed genoeg om te beginnen denk ik zo. het is
    vooral voor op mijn kamer en voor af en toe eens een feestje
    te draaien (En dan niet Full-Power).

Aub geen dingen zoals: Klote set, of dit of dat. Want ik weet
    dat het niet het beste A-merk is. Maar denk er wel even aan
    voor welke dingen ik het ga gebruiken (En ik ben beginner!!)

Please alleen nuttige dingen dus. :D

Met vriendelijke groet,

Arjan.

Re: Dap Setje (Beginnende Dj)

Los van de kwaliteit zijn het wel speakers die je op je kamer neer kan zetten. Feestje zou ik er zelf niet mee doen.

Raad je wel aan om geen kabels van DAP te gebruiken, kijk naar kabels van Proel of Procab, als er in ieder geval maar Neutrik pluggen op zitten!

(en als je volgende keer iemands mening vraagt moet je niemand in z'n vrijheid gaan beperken, als iemand het echt een slechte set vindt moet -ie dat eerlijk kunnen zeggen!!)

Comment

Mening

Je hebt gelijk over die meningen. Maar wat ik daarmee bedoel is:

Heel veel mensen zeggen dat Dap een slecht merk is. Dit is misschien
      niet het duurste Pro merk. Maar toch is het een gewéldig merk kwa
      prijs/kwaliteit. Je ziet zo vaak in iedere (Soms professionele!!) wel een
      Dap Paladium staan of een stel floor monitors van bijvoorbeeld de
      Dap K-115. Je ziet ze dus méér dan genoeg, dat merk Dap!!

Dus heel veel mensen oordelen véél te snel, en vaak ook zéér