Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ1000 MKI??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ1000 MKI??

Ik zit na te denken over nieuwe cd spelers. Daar ik ze voornamelijk thuis zal gaan gebruiken en ook nog steeds student ben is mijn budget niet al te groot. (zeg 'n 1300 euro max)

Nu zie ik links en rechts wel eens de Pioneer CDJ1000 MKI voorbij komen, ik heb wel vaker op de CDJ1000 gedraaid, heb ook nog 2 800's thuis staan en weet dus wel dat het goede spelers zijn.

Maar heeft iemand ervaringen met de CDJ1000 MKI? Ik gebruik geen mp3 en ben op zoek naar betrouwbare spelers die nog een flink aantal jaren mee moeten gaan.

Ik zie graag reacties tegemoet!

Re: Pioneer CDJ1000 MKI??

Via de volgende link zie je de verschillen tussen alle CDJ's die er zijn:

About Ultimate CDJ Comparison Chart and lots of related stuff in this DJ Tech Topic. DJResource, your ultimate source for information about DJ-Equipment, Pioneer DJ gear and so much more.

Omdat je toch niet met mp3 draait, is dit nog steeds een goede cd speler.
    Maar betaal er niet te veel voor!!!

Comment

Bedankt voor je reactie,

iemand op internet vraag 1200 euro voor 2 spelers, maar dat vind ik toch aan de dure kant.

Of kan dat aan mij liggen?

Comment

Mag op slot, ben bij iets totaal anders uitgekomen!

Comment

Wat dan?

Comment

2 x Denon DN S3000.

Scheelt een hoop geld (het is toch voor thuisgebruik en mijn auto krijgt steeds meer kuren) en zijn eigenlijk ook best leuke spelers.

Ga ze donderdag halen, wil wel een recensie schrijven voor iemand die ook nog op zoek is naar leuke 2de hands spelers.

Dus eigenlijk de grote tegenhanger van Pioneer waar ik uiteindelijk ben beland.

Comment

OK!

Daar heb ik ook al een keer mee gedraaid.
              Zijn inderdaad leuke tafels voor thuisgebruik.

Veel plezier ermee en je mag inderdaad een recensie schrijven als je dat wil.

Comment

Working...
              X