Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rane ttm 56 mixer of Ecler hak 360 / 380 ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rane ttm 56 mixer of Ecler hak 360 / 380 ???

Hallo,

ik zou graag een nieuwe mixer kopen.
    Meestal draai ik electro / minimal / ...,
    maar nu zou ik ook graag leren scratchen.

Het is de bedoeling dat ik dus een mixer vind voor electro, maar ook zeer goed is voor scratching.

Ik draai met 2 american audio's htd 4,5, dus wil absoluut een 2 channel mixer.

Heeft er iemand een idee wat het beste is?

Ik had gedacht aan Rane of Ecler, maar wat is het beste?

Re: Rane ttm 56 mixer of Ecler hak 360 / 380 ???

Ik weet niet of je gewoon niet goed hebt gekeken op het forum, of dat je gewoon niet weet wat "recensie" betekent.
    Het is volgens mij niet de bedoeling om hier vragen over apparatuur te stellen, maar juist om te vertellen aan je mede-forumleden wat er wel of niet goed is aan bepaalde apparaten; liefst nadat je ze zelf hebt getest!

Maar ik kan me vergissen.....

Om je toch ff te helpen; dat je minimaal 2 kanalen wilt is logisch; met slechts 1 kanaal is het namelijk geen mixer meer!
    Verder maakt het geen hol uit welke muziekstijl je draait, aangezien dat niets met een mixer-type te maken heeft.
    Maar als je dus wilt leren scratchen kun je het best een mixer kopen die een crossfader heeft (meestal ook battle-mixer genoemd), en EQ-regeling per kanaal. Meer heb je niet nodig!
    Geschikte naalden zijn overigens ook erg belangrijk, ander help je én je platenspelers én je vinyl naar de knoppen.
    Kortom; zoeken in bijv. webshops naar 2-, 3- of meerkanaals mixer met crossfader en goede EQ.

Comment

Working...
    X