goededag deejayforum leden,
ik wil een mengpaneel kopen ik draai op internetradio's mijn buget is niet heel hoog.
ik heb een goed gekeken over maar 1 site was ik het goedkoopst uit maar een probleem ik heb een laptop en heb gehoord dat je dan een externe geluidskaart er bij moet nemen maarja daar heb ik geen verstand van dus kunnen jullie me daar bij helpen aub!
infomatie over mengpaneel & onderdelen:
Behringer XENYX 1202FX mixer
&
Behringer C-1, Studiomicrofoon
&
Procab CAB901/3 XLR male - XLR female, 3m
&
Behringer HPM1000, Hoofdtelefoon
zou ik dit allemaal aanelkaar kunnen aansluite ? dat is me eerste vraagdan!
en me 2e zou ik met deze geluids kaart : Behringer UCA202 U-control me mengpaneel aan me computer verbinden?
als jullie me kunnen helpen ben ik jullie heel erg dankbaar!
ps: nog een extra vraagje: ik heb niet zo groot buget maarik moet ook een statief en ik heb gehoord dat je een ikea lamp kan gebruiken daar voor de : Ikea lamp TERTIAL maar moet je daar nog extra aan sleutelen ofzo?
groetjes jordi
ik wil een mengpaneel kopen ik draai op internetradio's mijn buget is niet heel hoog.
ik heb een goed gekeken over maar 1 site was ik het goedkoopst uit maar een probleem ik heb een laptop en heb gehoord dat je dan een externe geluidskaart er bij moet nemen maarja daar heb ik geen verstand van dus kunnen jullie me daar bij helpen aub!
infomatie over mengpaneel & onderdelen:
Behringer XENYX 1202FX mixer
&
Behringer C-1, Studiomicrofoon
&
Procab CAB901/3 XLR male - XLR female, 3m
&
Behringer HPM1000, Hoofdtelefoon
zou ik dit allemaal aanelkaar kunnen aansluite ? dat is me eerste vraagdan!
en me 2e zou ik met deze geluids kaart : Behringer UCA202 U-control me mengpaneel aan me computer verbinden?
als jullie me kunnen helpen ben ik jullie heel erg dankbaar!
ps: nog een extra vraagje: ik heb niet zo groot buget maarik moet ook een statief en ik heb gehoord dat je een ikea lamp kan gebruiken daar voor de : Ikea lamp TERTIAL maar moet je daar nog extra aan sleutelen ofzo?
groetjes jordi
Comment