Originally posted by EJAY
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"HOE" draaien, mixen jullie?
Collapse
X
-
Originally posted by nickliciousde plaat bepaald hoe ik hem draai...sommige platen kun je langer in de mix gebruiken dan de ander.
Comment
-
Originally posted by DJ marcelloOriginally posted by nickliciousde plaat bepaald hoe ik hem draai...sommige platen kun je langer in de mix gebruiken dan de ander.
bij mij gaat alles op gevoel en ik kom bijna altijd goed uit qua tijd...
een overgang van 2 minuten kan even lekker zijn als een overgang van 10 seconden...als de overgang maar klopt..
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by EJAY...een Behringer VMX1000
heb meer last van dat het laatste volume stuk ineens zo omhoog schiet als ik de kanaalsfader omhoog doe :?
@ Marcello --> als ik de trim knop op nul zet dan moet ik het volume bijna volledig losgooien van me stereo (is wel een goede stereo).
lijkt me ook niet zo fijn :(
maargoed ik probeer het wel :!:
Comment
-
Originally posted by DJ marcellostel je trim/ gain af op 0 nul db en mix gewoon op je fader daar is tie voor!!!
crossfader gebruik ik vaak alleen met R&B de rest mix ik altijd op fader
ik heb je raad opgevolgt en trim op 0 gezet, de stereo volume hoog staan en nu klinkt het overmixen stukken mooier!!
En ik heb nu niet van die enorme volume verschillen!!
Het overmixen klinkt echt lekker nu en het gaat stukken beter :P :D
stomme trim knop gebruik ik niet meer :P
thanks man :D
Comment
-
halloootjes
de meesten van ons draaien op de manier de je jezelf aangeleerd hebt .
en er moet uiteraard ook variatie inzitten . het meeste fun vind ik zelf dat je platen en dan hup de ene fader dicht en dan weer de ander . dat vind ik zalig draaien .
wie oh wie????
Comment
-
Originally posted by EJAYOriginally posted by DJ marcellostel je trim/ gain af op 0 nul db en mix gewoon op je fader daar is tie voor!!!
crossfader gebruik ik vaak alleen met R&B de rest mix ik altijd op fader
ik heb je raad opgevolgt en trim op 0 gezet, de stereo volume hoog staan en nu klinkt het overmixen stukken mooier!!
En ik heb nu niet van die enorme volume verschillen!!
Het overmixen klinkt echt lekker nu en het gaat stukken beter :P :D
stomme trim knop gebruik ik niet meer :P
thanks man :D
succes met het "nieuwe" manier van mixen set je geluids installatie niet te hard vinden je buren niet leuk ;)
Comment
Comment