ik heb het wel een keer meegemaakt stond ik voor publiek te draaien en dat het niet meer lukte om 2 platen gelijk te krijgen dus had ik het punt van mn nieuwe plaat waar de melodie-en begonnen optebouwen op gezogd en de plaat die gewoon nog door speakers liep nadat de laatste 8maal 8 beats kwamen een backspin gegeven en de andere der ingegooid werkte eigen best goed dus kan het cker aanraden
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat als het fout gaat ?!
Collapse
X
-
damn gast, dit is een NEDERLANDS forum, als jij van die stomme engelse breezah-taal afkortingen wil gebruiken ga je toch lekker met je mede playstation-pubertjes in een of ander chat zitten voor *#*$&* die zich niet aan de simpele regels van dit forum kunnen houden!
:evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x
Comment
-
Originally posted by Dr_Gonzosssshhhhhhhh
het is vakantie neem ik aan? :roll:
maar ik word een beetje geirriteerd ervan dat die gast als je iets aan hem vraagt gewoon doodleuk doorgaat en dingen zoals dat ie zei dat hij een mix ergens had staan, klik je erop: word hij sterker met een of ander spelletje....
daar word ik een beetje pissig van en dat liet ik even merken! :wink:
Comment
-
Rustig Case, denk aan je hart.
Voor sommige mensen zal het nooit duidelijk zijn, dus nog 1 keer.
Als je te gast bent op een forum dan heb je je te houden aan de huisregels anders word je om het even populair te zeggen "gedist"!!
Joey, lees eerst even de regels van dit forum en gedraag je daar naar. Dat maakt het voor iedereen prettiger, toch?
Comment
Comment