Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat als het fout gaat ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb het wel een keer meegemaakt stond ik voor publiek te draaien en dat het niet meer lukte om 2 platen gelijk te krijgen dus had ik het punt van mn nieuwe plaat waar de melodie-en begonnen optebouwen op gezogd en de plaat die gewoon nog door speakers liep nadat de laatste 8maal 8 beats kwamen een backspin gegeven en de andere der ingegooid werkte eigen best goed dus kan het cker aanraden

Comment

Ik doe de schuif van de mic omhoog en begin iets vrolijks te brullen en start ondertussen rustig de volgende plaat in 8)

Comment

Originally posted by DJCASE
        Ik doe de schuif van de mic omhoog en begin iets vrolijks te brullen en start ondertussen rustig de volgende plaat in 8)
        later in de avond zijn ze tog meestal bezopen dus dan is dta cker een goeie oplossing :P

Comment

Ook voor Newbie-gebruikers toch weer even het advies:

Gebruik a.u.b. gewoon nederlands, in plaats van MSN-kreten oke?
          Laten we proberen daar een beetje kort op te zitten dat leest stukken makkelijker.

Comment

Originally posted by djtnox
            Ook voor Newbie-gebruikers toch weer even het advies:

Gebruik a.u.b. gewoon nederlands, in plaats van MSN-kreten oke?
            Laten we proberen daar een beetje kort op te zitten dat leest stukken makkelijker.
            omg

Comment

Originally posted by dj_joey
              omg
              kan iemand dit even vertalen? 8O

Comment

Originally posted by DJCASE
                Originally posted by dj_joey
                omg
                kan iemand dit even vertalen? 8O
                haha

Comment

Dat bedoel ik dus, onbegrijpelijke afkortingen.

Daar zijn toch duidelijke afspraken over op dit forum.

Comment

als je kleinbeetje engels heb leren chatten dan weet je dat het o my god betekent 8)

Comment

damn gast, dit is een NEDERLANDS forum, als jij van die stomme engelse breezah-taal afkortingen wil gebruiken ga je toch lekker met je mede playstation-pubertjes in een of ander chat zitten voor *#*$&* die zich niet aan de simpele regels van dit forum kunnen houden!

:evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x

Comment

sssshhhhhhhh

het is vakantie neem ik aan? :roll:

Comment

Originally posted by Dr_Gonzo
                          sssshhhhhhhh

het is vakantie neem ik aan? :roll:
                          ja het is idd vakantie 8)
                          maar ik word een beetje geirriteerd ervan dat die gast als je iets aan hem vraagt gewoon doodleuk doorgaat en dingen zoals dat ie zei dat hij een mix ergens had staan, klik je erop: word hij sterker met een of ander spelletje....

daar word ik een beetje pissig van en dat liet ik even merken! :wink:

Comment

Rustig Case, denk aan je hart.

Voor sommige mensen zal het nooit duidelijk zijn, dus nog 1 keer.

Als je te gast bent op een forum dan heb je je te houden aan de huisregels anders word je om het even populair te zeggen "gedist"!!

Joey, lees eerst even de regels van dit forum en gedraag je daar naar. Dat maakt het voor iedereen prettiger, toch?

Comment

Originally posted by djtnox
                              Rustig Case, denk aan je hart.
                              'K heb me pilletjes weer gehad, ben weer helemaal rustig en klaar om met een schone lij te beginnen! :wink:

Maar ik sluit me wel volledig bij je aan over dat van die huisregels etc..

Comment

Da's mooi Case, want je weet het. Ik weet je te vinden op de Expo hoor en als je niet braaf bent.....!!

Comment

Working...
                                X