loopje zetten, en versnellen en versnellen en versnellen... tot wanneer je nog trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoort, outfaden en de nieuwe plaat erin :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat als het fout gaat ?!
Collapse
X
-
tjhah
moest ergens gaan draaien..
soort van jeugdhuis..
de naalden daar waren zeker niet van de beste kwaliteit ..
in het midden van mij set met een goede qlimax in eens scrtchhhhh !!
naald gebroken..:s
iedereen keek op ..
ik zei: fuck you!!! let's go on !!! door de micro
iedereen fuck you terug zegge ;)
en voort boenken ... :)
had het geluk dat er een rezerve naal was :)
Comment
-
Zeg gateh wat verneuk jij weer de lay-out, mods kunnen jullie er wat aan doen? Is niet echt normaal te lezen zo.
Wat te doen als het misgaat...?
Soms loopen en heel hoog pitchen en dan langzaam andere plaat laten inknallen en dan weg filteren.
Een effect erin knallen, sample'tjes of gewoon wat blehren :P.
Comment
-
ik heb het zelf nog maar 1 of 2 keer meegemaakt maar wat ik deed , dat was de plaat die ik erachter moest draaien een beetje mee scratchen in het begin , maar echt een beat effe wachten , terug een beat en dan ging ie op gang , the people went crazy , had echt een leuk effect zonder ik er bij stilstond en nu du ik het dus soms expres :D
Comment
-
Originally posted by ice_frenzy007tjhah
soort van jeugdhuis..
iedereen keek op ..
ik zei: f*ck you!!! let's go on !!! door de micro
iedereen f*ck you terug zegge ;)
"WHAT DO YOU SAY TO THE DJ!!!????"
Vul zelf maar in...
Met een beetje zelfspot kun je je zelf uit bijna elke situatie redden.
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by ice_frenzy007tjhah
soort van jeugdhuis..
iedereen keek op ..
ik zei: f*ck you!!! let's go on !!! door de micro
iedereen f*ck you terug zegge ;)
"WHAT DO YOU SAY TO THE DJ!!!????"
Vul zelf maar in...
Met een beetje zelfspot kun je je zelf uit bijna elke situatie redden.
idd zeker leuk
niet voor jezelf maar wel voor de mensen ;)
Comment
-
verd*mm* ik had dit topic gisteren niet moeten lezen :'(
Was ik gister lekker bezig had een paar goede mixen... ga ik ineens na 55 minuten enorm de mist in. Heb maar een backspin gedaan maar dat kwam ook niet echt lekker uit :P
Daarna waren de volgende 3 mixen rampzalig oftewel ik was even helemaal van het padje af haha.
Het fijnste moest nog komen... ik was namelijk de mix op aan het nemen... blijkt achteraf dat mijn pc lekker mijn microfoon i.p.v. mijn line-in heeft op genomen 8O ... toen ben maar even flink gaan vloeken.
Comment
-
Originally posted by LorddeWorde....
Dit helpt je uit de nood, maar het beste wat ik je kan aanraden is te leren schaken... daar moet je ook drie vier zetten vooruit denken (minimaal) hetzelfde doe ik als ik mijn set opzet, ik weet waar ik heen wil en ga daar een muzikaal paadje voor verzinnen zodat de dansvloer blijft gaan, maar wel daar is waar ik wil dat ze zijn, (muzikaal gesproken dan) Dat betekent wel dat je de platen goed moet kennen... Ik luister nieuwe CD's en Vinyls minstens 2-3 x helemaal voordat ik ze in mijn DJ koffers stop.
Maar daarvoor moet je je platen goed kennen, en ook wel enigszins gevoel voor publiek krijgen.
En dan zo af en toe; als de maan goed staat, zal ik maar zeggen, heb je zo'n set, waarbij je vanaf plaat 1 met een grijns op je kop loopt, meteen alle juiste platen voor je set uit je tas kunt trekken, en geen alternatieven in je hoofd hoeft te hebben, omdat je vanaf die eerste mix al weet dat je het publiek "bij hun ballen" vast hebt, en 100% bepaalt wanneer de tent los gaat. Dat zijn de beste sets ;-)
Comment
-
Originally posted by LorddeWordeDit helpt je uit de nood, maar het beste wat ik je kan aanraden is te leren schaken... daar moet je ook drie vier zetten vooruit denken (minimaal) hetzelfde doe ik als ik mijn set opzet, ik weet waar ik heen wil en ga daar een muzikaal paadje voor verzinnen zodat de dansvloer blijft gaan, maar wel daar is waar ik wil dat ze zijn, (muzikaal gesproken dan) Dat betekent wel dat je de platen goed moet kennen... Ik luister nieuwe CD's en Vinyls minstens 2-3 x helemaal voordat ik ze in mijn DJ koffers stop.
Vraag bij nieuwkomers die aan het profdraaien zijn ook altijd wat de volgende drie platen zijn.....als ie daar een antwoord op heeft stijgt hij/zij al een heel eind in waardering!
Comment
-
inderdaad..
best wel frustrerend, ik denk mijn sets wel vooruit, maar er is altijd wel een plekje dat ik wat anders erin kan gooien, maar na 6 uurtjes gaat dat vooruit denken toch minder.. dan komt die jongen waar ik vaak samen mee draai van: "en nu? en nu? en nu? blijf vooruit denken!" gewoon om mij te puchen wat opzich wel goed is.
en dan toch om de 1 a 2 minuten af blijven wisselen, heeeel erg stressvol! maar wel goed!
Comment
Comment