Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat als het fout gaat ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Wat als het fout gaat ?!

Ja natuurlijk is het veel leuker als ik het zelf maak :) En ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat je het serieus met anderen wilde delen :O Toffe peer ben jij ;) Ik ga als ik tijd heb eens een keer zoiets in elkaar knutselen :D

Gr Thijs

Comment

Wanneer de hele tent hellemaal los gaat op een nummer kun je hem toch gerust nog een keer draaien. 3 keer wordt wel wat aan de saaie kant ;)

Comment

Ligt een beetje aan de sfeer/tent...
        Moest met koninginnedag in Zwolle draaien,, van 11:00 t/m 22:00 uur dus dan ist indd niet erg om een plaat 2x te draaien!

Ik grijp altijd de mic alst fout gaat...
        Gewoon een praatje maken,, net doen alsof het erbij hoort!

Comment

als het misgaat... weglopen :lol:

Comment

als het je eigen muziek is, gewoon doordraaien! het publiek weet toch niet hoe het wel hoort te zijn:cool:

Comment

Hmm, topic was wel al ongeveer 4 jaar oud. ;) Probeer er even op te letten de volgende keer.

Comment

Als er niet meer gereageerd mag worden op een oud topic, waarom dan geen slotje plaatsen?

Comment

Dat mag wel, als je een serieuze, aanvullende toevoeging hebt, of als je nog een specifieke vraag wilt stellen.
                  Een topic een 'schop' geven met een algemene post schiet namelijk niet zoveel op. ;)

Comment

Een effectje er door heen of een backspinnetje:P

Comment

Working...
                    X