Announcement

Collapse
No announcement yet.

mash up uploaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mash up uploaden

Ik heb net een mashup mixje gemaakt en wil die graag met jullie delen..

hoe kan ik die uploaden of moet je daar een eigen website voor hebben? :roll:

www.rapidshare.de ??

Comment

Simple and secure file sharing with Hightail. Send large files, preview visual assets, collect precise feedback and keep creative projects moving in one easy and secure cloud-based software. Try Hightail for free.

Altijd leuk, een mash-upje waar je nix voor hoeft te doen :wink:

Comment

haha dankjewel..

komt ie: http://rapidshare.de/files/6714659/D...floor.mp3.html
        die andere zet ik er zo ook even bij.

Comment

Je moet ze ff bij "eigen producties" zetten.... :wink:

Maar wat ik ervan vind:

Calabria On The Floor:
          Had wel wat afwisselender mogen zijn, steeds hetzelfde stukje calabria..
          Zit verder wel goed in elkaar maar de kwaliteit van calabria is wat slecht waardoor de saxofoons wat afgezaagt klinken...

Voor de rest leuk idee met een schoonheidsfoutje maar 100% zeker draaibaar voor mij! 8)

You wish your girlfriend looks like a slut:
          Vind het een lekkere intro die je goed kan inmixen! Don't Cha met deze stevige beat eronder klinkt ook heerlijk.
          Op 2:00 lopen er 2 vocalen door elkaar wat ik normaal wat rommelig klinkt maar hier juist wel leuk!
          Ik vind deze beter dan die calabria on the floor simpel weg omdat hier wat meer variatie in zit :wink:

Ga ze allebei zeker draaien! 8)
          Keep it up and thanks for sharing! :D

Comment

ok cool...

ja heb vanmiddag Sony ACID pro 5 doorgekregen van een collega en ben dus een beetje aan het kutten. Kwaliteit van Calabria is inderdaad vrij slecht, moet eigenlijk het origineel op single hebben zodat ik met kwaliteit kan gaan mixen. Ik probeer gewoon wat uit want ik wil dit soort dingen straks dus "live" gaan doen met 2 CDJ's als ik ergens sta te draaien. Dat is een beetje het idee er achter ;)

maargoed, er zijn al 2 many DJ's he :P 8)

dit topic staat dus verkeerd. Bij eigen producties heb ik een nieuwe geopend met daarin de links. Deze kan dus op slot :)

Comment

Working...
            X