verwijdert
Announcement
Collapse
No announcement yet.
probleem
Collapse
X
-
fout
elke plaat loopt niet precies op een bepaalde snelheid dit kan soms 100 van seconden schelen
doordat je deze afwijking hebt zul je met je jogwheel het 1 en ander moeten aanpassen of als je met platen draait je plaat afremmen of opdraaien
net genoeg met je muziek spelen totdat het je lukt en geloof me dat is fijn afstemming ;)
Comment
-
Hangt er een beetje vanaf... Als ze niet helemaal gelijk staan lopen ze de eerste paar maten vaak wel redelijk goed maar daarna lopen ze toch weer weg van elkaar. Oplossing hiervoor is blijven bijsturen. Andere oplossing is ze perfect gelijk zetten, maar dit is lastig omdat je dan al gauw 30 sec achter elkaar aan het voorluisteren bent.
Zou ook kunnen dat je draaitafels niet helemaal synchroom lopen. Komt bij OEM bakken nog wel eens voor en zelfs bij Technics die al wat ouder zijn.
CD spelers zijn digitaal, als die gelijk lopen en eenmaal perfect staan durf ik wel een drankje te gaan inschenken :wink:
Comment
-
Originally posted by Stephanie!CD spelers zijn digitaal, als die gelijk lopen en eenmaal perfect staan durf ik wel een drankje te gaan inschenken :wink:
Comment
-
Re: probleem
Originally posted by JakecaanIk heb een probleem.
Ik kan het tempo van men platen makelijk gelijk zetten maar
als ik hem wil in mixen loopt hij heel sloom weer uit elkaar.
Wat moet ik doen om ze altijd gelijk te laten lopen of kan dat niet.
Of moet ik het heel snel mixen?
Marcello & Stephanie geven juiste antwoorden :)
Ik draai dus met goedkope draaitafels (wel direct drive)
maargoed je moet de plaat als je overmixt altijd wel iets bijsturen.
Je voeld dat zelf wel aan op een gegeven moment en dat went wel.
Maar kan echt super relaxt ermee draaien :D
maar als je een plaat makkelijk kunt gelijkzetten, dan moet je ook makkelijk kunnen horen als je plaat er weer uit wilt lopen.
(dit hoor je dan ook voordat je publiek dat hoort!)
Groeten Erikjan
Comment
Comment