Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluid van mixer naar receiver goed doorsluizen, hoe??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluid van mixer naar receiver goed doorsluizen, hoe??

Hallo!
    Ik ben nieuw in het 'vak', en heb net mijn draaitafelset aangeschaft, bestaande uit: 2 x Reloop rp-4000 M3Ds, en een Behringer VMX300 mixer. Ik heb de mixer verbonden met mijn sony receiver, maar het geluid wat eruit komt als ik de draaitafels laat spelen, is niet bepaald goed te noemen. Ik weet dat er niets mis is met de apparatuur, omdat ik deze al spelend heb gehoord bij de persoon van wie ik ze heb overgekocht. De receiver is ook niets mis mee, want als ik de radio aanzet, of cds afspeel, klinkt het prima.
    Ik vermoed dus dat ik iets misschien verkeerd heb verbonden?
    Iemand tips?
    En als ik dan toch bezig ben;) Voorheen had ik mijn PC ook aan mijn receiver aangesloten, maar sinds ik de draaitafels heb aangesloten hoor ik de muziek van mijn computer óók niet meer op mijn receiver.
    Goed, vaag verhaal wellicht, maar ik hoop dat een van jullie me een beetje verder kan helpen.

Groetjes!

draaitafels op de phono ingangen van je mixer, Master uitgang naar je versterker?

Aarde stekkertje op je draaitafels goed aangesloten?

Geen verotte naalden?

Comment

Inderdaad, draaitafels op phono-aansluiting en output van mixer op bijv. aux van je receiver. NIET op phono. Hoe zit het met je toonregeling?

Comment

alst geluid overstuurd zou ik ook ff je gain checken ofdie nie int rood staat te dansen 8)

Comment

Working...
        X