AAAAAARGH ! Een Technics gaat toch nooit kapot ? Toch gebeurt het me dat 1 van de 2 draaitafels er zomaar de brui aan geeft. Kan iemand die dit ervaren heeft zich aub melden en die ervaring met me delen. Is het een zekering? Waar zit die dan ? Ik ben niet onhandig maar echt technisch ben ik zeker niet HELP!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Help ! Mijn Technics houdt er ineens mee op !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hey ik ken ook een plek waar een set 20+ jaar oude technics het niet meer goed deden. Ze hebben ze daar naar een winkel gebracht en daar hebben de platenspelers een onderhouds beurt gekregen en doe het nou weer gewoon zoals ze horen te zijn. Dus ga eens langs bij je dj winkel in de buurt.
Comment
-
Er zit een zekering gesoldeert in je 1200, maar het is een heidens karwei om hem open te maken en weer goed dicht te krijgen. De kosten zijn dan wel laag... pakweg 1 euro, maar je doet er beter aan om het ding weg te brengen... Als het alleen de zekering is moet je wel rekenen op een bedrag tussen 60 en 150 euro... (tis meer dan 2 uur werk als je het zelf doet. en zij hebben het meestal zo gepiept)
En als je nog garantie hebt moet je zo ie zo terug gaan naar je winkel!!
Comment
-
Tja....tis een raar verhaal misschien, maar de zekeringen in die dcks zijn klein van waarde, ik dacht een 100mA en dat zijn zekeringen die door schokken al kapot kunnen gaan, er hoeft dus niet echt een reden te zijn dat hij stuk is gegaan. Als je het persee zelf wilt proberen, heb je best kans dat alleen de zekering stuk is!!!
Comment
Comment