Announcement

Collapse
No announcement yet.

stem vervormen naar eigen smaak.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stem vervormen naar eigen smaak.

hallo.

ik wil graag stem vervormen.

ik draai een liedje van frans bauer - heb je even voor mij

nu kennen de meeste wel dit nummer.

maar goed nu zingt frans bauer dus dat liedje zoals het geschreven is.
    maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij totaal iets anders zingt op de zelfde ritme en muziek style ???

ik begrijp wel dat je zelf iets moet inzingen, maar geen enkel idee hoe te bewerken dat mijn stem het zelfde klinkt als frans bauer.

ik wil gewoon de zelfde stem krijgen als een bepaald artiest/dj etc... maar dan de tekst veranderen.

iemand enige idee hoe????

Re: stem vervormen naar eigen smaak.

onmogelijk, tenzij je stem enigszins in de buurt komt bij de betreffende artiest, waarna je met enkele effecten en aanpassingen ongeveer hetzelfde resultaat kunt krijgen.
    Eerlijk gezegd zie ik er ook absoluut het nut niet van, want die stem is al van iemand anders, dus waarom zou je als gemotiveerd muzikant exact hetzelfde willen klinken als iemand anders??

Als je hetzelfde effect over de stem wilt gooien is dat een ander verhaal; maar dan kom je in het gebied van afmixen en mastering terecht, en zoiets kun je, wanneer je weinig keennis hebt op dit gebied, beter bij een studio laten doen.
    Wederom is dit niet iets wat men je "even" via een forum kan uitleggen. Het goed leren werken met dit soort zaken kost, net als goed leren dj-en, minstens enkele jaren.

Comment

Working...
    X