a joh voor iedereen die niet kan beatmixen hebben ze toch voort schitterende software bijv. virtual dj daar kan volgens mij iedereen binnen een uur mee beatmixen. Maar jah wat al gezegt is wat is daar de lol van. Ik heb jaren met me pc gedraaid met bpm studio controller en al erbij maar sinds kort heb ik toch weer 2 denon s3500 gekocht met een x1500 gewoon om weer wat lekkere ouderwetse cd's met dance te kunnen draaien op een fatsoenlijke cd speler. Wat een koffertje met oude cd's je al niet toe kan brengen. Moet zeggen is toch zeker wel zo leuk om weer eens met al die ouwe ( en ondertussen nieuwe ) cd's bezig te zijn. Dus voor iedereen die nie kan mixen en er geen tijd of zin in heeft om het te leren koop gewoon een virtual dj pakket met bijv, een numark controller of 1 van de andere en 'bijna' niemand zal in de gaten hebben dat je niet zelf echt aan het beatmixen bent terwijl het toch vrij netjes klinkt. Voor die het wel willen leren zoek 2 cd spelers uit die binnen je budget zittten en oefenen maar!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oplossing voor beatmatchen
Collapse
X
-
beatmatchen is niet moeilijk.. begin met beatmatchen en probeer dan alles te doen in zo'n stuk wat je om de 8/16 maten krijgt (ik ben de naam vergeten). dan kan je goed mixen... en dan nog leuke dingen op je mixer proberen te doen. (die goed klinken)!
Comment
-
Ik moet zeggen dan ik een cursus beatmatchen heb gevolgd en ik had het al snel onder de knie, het is eigenlijk helemaal niet moeilijk: gewoon kwestie van bpm goed hebben staan en op de goede tijd instarten.
28 augustus ga ik voor het eerst live in de praktijk mixen. (komen zo rond de 2000 man volgens de organisatie, bij een hardloopwedstrijd)
Comment
-
Het is ook alleen puur een kwestie van veel doen, en iedereen kan het leren naar mijn mening. Toen ik begon had ik geen flauw id wat er gelijk lag en wat niet ik ben namelijk zo a-musicaal als de pest. En nu na een half jaar serieus mixen sta ik in een club te draaien.:p
Conclusie: als ik het kan kan iedereen het;)
Comment
-
Maar goed als je niet zin hebt om het te leren maar wel het effect wil......
En wat ook zo is is dat een setje virtual dj met een contoller nog steeds stukken goedkoper is dan 2 cd-spelers met een mixer.
Kort samengevat, ligt er helemaal aan wat jij wil en fijn vind. Oplossingen zijn er genoeg.
Comment
Comment