Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixen van verschillende genres

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixen van verschillende genres

Hallo,

Ik draai nu sinds een x aantal weken in een club en ik draai voornamelijk house muziek. Ik moet er ook andere stijlen muziek draaien en daar had ik eigelijk nooit echt ervaring mee dus dat was voornamelijk een beetje fade in fade out.

Nu zat ik laatst bij een andere dj te kijken en die gebruikte erg veel de echo op de djm 800 bij de overgangen en ik vroeg me af wat daar de toevoeging van is.

Hoe laten jullie over het algemeen nummers in elkaar overlopen die totaal verschillend zijn?

Groeten!

Als een nummer echt verschillend is, laat ik een nummer opbouwen tot de climax, zet ik inderdaad ook echo aan, en op het climaxpunt, stop ik plaat 1. Dan wacht ik 4 beats, start ik een break van een volgend nummer erin, en klaar.

Comment

Gewoon remixes draaien van bekende nummers!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
        Als een nummer echt verschillend is, laat ik een nummer opbouwen tot de climax, zet ik inderdaad ook echo aan, en op het climaxpunt, stop ik plaat 1. Dan wacht ik 4 beats, start ik een break van een volgend nummer erin, en klaar.
        dus als je plaat 1 stopt ( play button of volume naar beneden? ) dan hoor je de echo nog wel neem ik aan dan??? anders lijkt het me nogal een stilte van 4 beats:p

Comment

na 4 beats hoor je die echo niet zo goed meer volgens mij hoor :O

Comment

Dat leek mij ook al, zeker als je die plaat al gestopt hebt.
            Heb het nog niet geprobeert dus weet niet zeker.

Comment

Dat kun je instellen hé, hoe lang die doorgaat.

Comment

Working...
              X