Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kaossilator pro + Kaosspad mini

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaossilator pro + Kaosspad mini

Zoals eerder aangegeven ben ik van plan de kaossilator pro te combineren met de kaosspad mini.

Ik wil echter een sampler gaan gebruiken (soft of hardwarematig).
    Is het mogelijk de output van de kaosspad te samplen op de kaossilator pro?
    Gezien ik het geluid van de kaossilator pro vervorm op het zelfde moment dat ik ze wil samplen.

Kent iemand wellicht software waarmee ik line-in kan samplen?

Achteraf erg jammer dat de kaospad mini geen midi/usb output heeft.
    Last edited by PingWing; Saturday-20-08-2011, 12:18.

Je kan de kaosspad toch verbinden met de kaossilator, zo kan je de effecten doorsturen naar je kaossilisator of bedoel je dat niet?

Geen interesse in een zo goed als nieuwe kaoss pad 3, die heeft wel midi/usb output.
    Mag weg voor 200 euro, is ongeveer 1 maand oud en enkel wat testen mee gedaan thuis.

Comment

ik kan de output van de kaosspad mini inderdaad terug sturen naar de audio-in van de kaossilator pro.
      Echter neemt hij (naar verwachting) dan het geluid wat ik produceer en het geluid wat vervormd is beide op, ik wil enkel het vervormde geluid samplen op de Kaossilator Pro (of ander sampling apparaat/software).

Helaas geen interesse in de KP3, deze is me toch (zelfs voor €200) iets te duur.
      Daarbij het ik net een paar weken geleden de kaosspad mini aangeschaft (2e hands).

Comment

Working...
      X