Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules rmx software probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules rmx software probleem

We hebben pas een Hercules RMX aangekocht.
    Maar nu hebben we problemen met de software.
    Het gaat over virtual dj 7 pro.
    Bij opstarten krijgen we steeds de volgende melding:

"You have old Hercules Drivers. You will need to download and install the latest drivers to use your Hercules unit. Do you want to download it now?"

En het venstertje lijft maar wederkeren, ook al klik je op ja om te downloaden.

Wie weet raad.

Indien we dit niet in orde krijgen, andere goede (gratis) software.
    Moet vanavond nog gaan draaien op feestje, dus dringend.

waarschijnlijk moet je je Hercules updaten (correct me if i'm wrong). geen idee hoe dat met zo'n hercules werkt.

ik moet ook altijd mijn gear updaten.

Comment

Originally posted by tjeerdbeer View Post
      waarschijnlijk moet je je Hercules updaten (correct me if i'm wrong). geen idee hoe dat met zo'n hercules werkt.

ik moet ook altijd mijn gear updaten.
      Bedankt voor de info.
      We hebben bij de installatie van de Hercules de drivers van het net gehaald omdat die op de bijgeleverde cd niet voor Windows 7 waren.
      Dat zouden dan toch de laatste nieuwe reeds moeten zijn.

Als iemand nog raad weet over het updaten van de Hercules, laat maar horen.

Comment

Wat gebeurt er dan als je op Ja drukt? Blijft het schermpje dan nog steeds hangen en word er niks opgestart?

Het beste is even alle drivers er af gooien. Daarna eerst de nieuwe drivers installeren en DAN PAS je usb kabel van je hercules rmx er in.

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
          Wat gebeurt er dan als je op Ja drukt? Blijft het schermpje dan nog steeds hangen en word er niks opgestart?

Het beste is even alle drivers er af gooien. Daarna eerst de nieuwe drivers installeren en DAN PAS je usb kabel van je hercules rmx er in.
          Hebben we geprobeerd, het venstertje blijft terugkeren.
          Als we op ja klikken, komen er steeds trapsgewijs meerdere vensters bij.

Bedankt voor je reactie.

Nog iemand een ideetje?

Comment

Ik heb in begin ook redelijk lopen tobben voor een juiste installatie.
            Via deze sites kon ik toen updaten:
            RMX: http://ts.hercules.com/eng/index.php?pg=files_faq
            VirtualDJ: http://www.virtualdj.com/download/updates.html

Daarnaast was er op het forum van VDJ goede info te vinden, ik zou daar eens even zoeken. Zeker in de richting van Windows 7.

Ook een site met nuttige info: http://www.herculesdjmixroom.com/nl/

Succes

Comment

VDJ 7 en de drivers er kompleet af gooien.
              Van beide de laatste versies downloaden via de site. Zorg dat de RMX unpluged is.
              Dan driver dan vdj opnieuw installeren.

Comment

Bedankt voor de tips. Binnenkort gaat hij het nog eens proberen, momenteel even te weinig tijd.

Comment

Working...
                X