Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ350 of RMP3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ350 of RMP3

Ok,

Als eerste set twijfel ik tussen 2 zaken of de Reloop RMP3 of de Pioneer CDJ350.

Wat is jullie opinie? Het prijsverschil maakt me niet veel uit.

-Simon

Ga ze alletwee uitproberen bij bax, het is een hele persoonlijke keuze.
    Pioneer heeft als voordeel dat het de standaard is en als je in een club komt is het makkelijke over schakelen, reloop heeft hele leuke tabletops die veel functionaliteit bieden tegen relatief weinig geld.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
      Pioneer heeft als voordeel dat het de standaard is en als je in een club komt is het makkelijke over schakelen.
      Het is vooral dit die me aantrekt tot de reloop, het is ook enkel nodig om thuis voor te bereiden, dusja

Comment

Ik zeg de pioneers. de 350 is een simpel model, dat wel, maar als je zelf vaker in clubs e.d. draait met pioneer dan herken je diverse punten in de speler qua werkwijze.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
          Ik zeg de pioneers. de 350 is een simpel model, dat wel, maar als je zelf vaker in clubs e.d. draait met pioneer dan herken je diverse punten in de speler qua werkwijze.
          Bedankt, dat is dus 1 voor Pioneer 0 voor Reloop (:

Kzit zelf ook meer te denken aan de Pioneers hoor maar ik wou even de gedachten van anderen

Comment

Ik heb hier een Reloop RMP 2 en Pioneer CDJ-400 staan, de net wat oudere broertjes van de spelers die jij noemt.

Maar deze spelers werken allebei hartstikke fijn, alleen vind ik de CDJ-400 NET iets fijner dan de RMP 2.

Maar op RMP 2 zitten wel weer meer functies op dan op CDJ-400.

Of dat ook zo is de nieuwere types weet ik natuurlijk niet.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
              Ik heb hier een Reloop RMP 2 en Pioneer CDJ-400 staan, de net wat oudere broertjes van de spelers die jij noemt.

Maar deze spelers werken allebei hartstikke fijn, alleen vind ik de CDJ-400 NET iets fijner dan de RMP 2.

Maar op RMP 2 zitten wel weer meer functies op dan op CDJ-400.

Of dat ook zo is de nieuwere types weet ik natuurlijk niet.
              Het is zo dat de rmp3 meer functies bevat zoals al de effects maar de pioneer bevat ook veel handige opties in het lcd menu die de rmp niet heeft zoals zoeken (op bpm, alfabet,...), playlists maken en wijzigen en een beatgrid. Ook is de cdj rekordbox compatible wat wel handig is natuurlijk.

Comment

Bump

Comment

..

Comment

Pioneer heeft als voordeel dat het de standaard is en als je in een club komt is het makkelijke over schakelen, reloop heeft hele leuke tabletops die veel functionaliteit bieden tegen relatief weinig geld.
                    Ik vind de RMP-3 van Reloop meer weg hebben van een clubstandaard speler dan de CDJ-350, maargoed, dat is mijn mening. ;)

Hiernaast inderdaad; uitproberen. De spelers zijn eigenlijk appels en peren van rond de €1,-. Je zult zelf een keuze moeten maken of je liever een appel of een peer hebt. ;) De één zal voor de appel gaan, de ander voor een peer. Echter is smaak heel persoonlijk.

Comment

Working...
                    X