Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixvibes cross pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixvibes cross pack

Ik heb problemen met het aansluiten van het mixvibes cross pack.
    Weet iemand hoe het moet?

Alvast bedankt

graag iets meer informatie: waar moet het op aangesloten worden enz...

Comment

Op een numark battlepack

Comment

Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen? ;) Want bij elk product zit een beschrijving, heb je die al doorgenomen?

En zoja, hoe denk je zelf dat het aangesloten moet worden?

We willen je best helpen met problemen, maar een beetje eigen inzet wordt ook gewaardeerd. ;)

Comment

Alles doet het wel maar ik krijg geen muziek van mijn laptop naar de draaitafels

Comment

ik krijg geen muziek van mijn laptop naar de draaitafels
            Ik hoop dat je het verkeerd omschrijft. Want vanuit je laptop gaat het signaal direct naar je mengpaneel.

Je kunt met een timecode systeem geen terugkoppeling maken naar je draaitafels, waarom zou je dat willen?

Comment

Ja ik zei het verkeerd. Het lukt mij niet om deck b helemaal goed te krijgen en ik begrijp niet helemaal hoe je het aansluit

Comment

Hoe heb je het dan nu aangesloten? Dan kunnen wij aanwijzingen/correcties geven.

Post ook wat screenshots van instellingen die je in je software hebt gemaakt. Liefst niet groter dan 600 pixels breed, anders moet je er even URLs van maken (dus linken naar de afbeelding in plaats van hier embedden)

Comment

Draaitafels in de twee inputs en en twee outputs naar de mixer en de mix out naar de versterker

Comment

En je instellingen in je software?

Comment

Daar ga ik zo mee bezig

Comment

Working...
                      X