Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorbeluisteren met Mixtrack pro?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar als ik me niet vergis.

Comment

Originally posted by Pimm View Post
      Het voorbeluisteren.

Ik weet niet of in traktor me voorbeluister volume open staat, hoe zie ik dat?
      Zie de post van Mescalino

Op me mixtrack staat ie wel goed. En een kanaal op voor te luisteren?
      Als je een kanaal voor wil beluisteren brand er bij het desbetreffend kanaal een knop met een koptelefoon erop.
      Last edited by Guest; Sunday-04-09-2011, 15:39.

Comment

Ja die knop wordt dan blauw, dus dat klopt ook. En volume van voorbeluister in traktor staat ook aan...

Comment

En dan werkt het nog steeds niet?

Edit: Luister je voor op cue of op mix? Op welke stand staat die pot meter?

Edit 2: Dat is de pot meter naast de volume pot meter.
          Last edited by Guest; Sunday-04-09-2011, 17:16.

Comment

haha ik weet niet wat ik nu heb gedaan, maar ik krijg alleen nog maar geluid vanuit mijn hoofdtelefoon en niet meer uit me speakers. Nu de combinatie nog zeg maar haha..

Comment

Ik had dat probleem ook met mijn discover dj pro.
              die heeft ook lang die geluidskaart niet gevonden.
              En toen opeens wel.

Comment

Heb je alle drivers van je mixtrack wel geïnstalleerd?

Comment

Als het goed is wel. Maar ik kan nu bij mijn output routing opeens ook veel minder selecteren?

Comment

Ik heb geen idee hoe dat nu ineens kan! Maar kijk eens wat er gebeurd als je bij output monitor nummer 3 en 4 zet en bij je output master 1 en 2 zet.
                    Last edited by Guest; Sunday-04-09-2011, 20:02.

Comment

Lijkt wel of er iets met de drivers niet helemaal snor zit....

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                        Lijkt wel of er iets met de drivers niet helemaal snor zit....
                        Daar dacht ik ook aan, vandaar mijn vraag of de drivers geïnstaleerd waren!

Comment

Ja volgens mij staa die gewoon goed. Maar hoe kan ik dat checken?

Comment

Misschien verhelpt opnieuw installeren alle problemen. Ik zou dat dus zeker even proberen.
                            Ik heb geen idee hoe dat nu ineens kan! Maar kijk eens wat er gebeurd als je bij output monitor nummer 3 en 4 zet en bij je output master 1 en 2 zet.
                            Had je dit al geprobeerd?

Comment

Ik hoop dat het zo misschien wat duidelijker is. Zoals je ziet bij die Asio is Mixtrack geselecteert. Ik kan ze niet beide selecteren. Bij Realtek hoor ik alles door me speakers, en bij Mixtrack door mijn hoofdtelefoon. Verder kan ik bij mijn Output alleen die vier Mixtrack selecteren maar als ik bij Monitor 1 en 2 doe springt de master op die HD audio en andersom hetzelfde.

Comment

Selecteer dan bij je master 3 en 4 i.p.v hd audio. Wat heb je nu trouwens bij audio setup voor geluidskaart geselecteerd?

Edit: Als dit niet werkt denk ik dat je alles wat met je mixtrack te maken heeft van je pc moet halen en alles er opnieuw opzetten. Ik denk dat namelijk dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het installeren. Als alles eraf is kunnen we je vanaf het begin helpen!
                                Last edited by Guest; Sunday-04-09-2011, 22:04.

Comment

Working...
                                X