Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
haha ik weet niet wat ik nu heb gedaan, maar ik krijg alleen nog maar geluid vanuit mijn hoofdtelefoon en niet meer uit me speakers. Nu de combinatie nog zeg maar haha..
Ik hoop dat het zo misschien wat duidelijker is. Zoals je ziet bij die Asio is Mixtrack geselecteert. Ik kan ze niet beide selecteren. Bij Realtek hoor ik alles door me speakers, en bij Mixtrack door mijn hoofdtelefoon. Verder kan ik bij mijn Output alleen die vier Mixtrack selecteren maar als ik bij Monitor 1 en 2 doe springt de master op die HD audio en andersom hetzelfde.
Selecteer dan bij je master 3 en 4 i.p.v hd audio. Wat heb je nu trouwens bij audio setup voor geluidskaart geselecteerd?
Edit: Als dit niet werkt denk ik dat je alles wat met je mixtrack te maken heeft van je pc moet halen en alles er opnieuw opzetten. Ik denk dat namelijk dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het installeren. Als alles eraf is kunnen we je vanaf het begin helpen!
Comment