Announcement

Collapse
No announcement yet.

2x CDJ 800 mk2 met welke mixer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2x CDJ 800 mk2 met welke mixer?

Goedenavond allemaal,

Ik zit al een paar weken met een klein probleempje (nouja vraag).
    Sinds 6 maanden ben ik fanatiek aan het mixen etc. op een mixtrack pro.

Nu wil ik een stap verder, ik heb een degelijk budget (800-1500).
    Ik zat te denken aan 2 CDJs 800 mk2 (mp3 functie is handig) maar welke mixer?
    Ik heb wat reviews van de Behringer djx 700/750 gezien die toch wat tegenvielen. (Niet de prijs) Maar ik wil toch een beetje kwaliteit.

Ik heb gehoord van een Reloop RMX-40 DSP.
    Die wat kwalitatief beter was?

Misschien heeft iemand nog een leuke tip ofzo.
    Of suggesties of ervaring.

Laat maar weten!!

Djm 400! Ik gebruik hem zelf ook en het is gewoon een goede mixer, zit goed in elkaar, ziet er goed uit, heeft redelijk veel mogenlijkheden en hij is redelijk klein. Een nadeel is wel dat hij maar 4 kanalen heeft, als je dus meer kanalen wilt zal je naar een van z'n broers (djm 600/700/800/900/2000) of een andere mixer moeten kijken.
    Last edited by Guest; Monday-05-09-2011, 23:10.

Comment

Ja inderdaad, ik wil zowieso 4 kanalen hebben voor het geval dat ik ga uitbreiden naar 3 of meer CDJs.

Comment

Pioneer en vier kanalen dan kom je uit op: de DJM-700 maar heeft wel al een flink prijskaartje.
        Voor bijna de helft van de prijs: de Denon DN-X1100 of de Allen & Heath Xone: 42

De reloop is inderdaad ook vele malen beter dan de Behringer.

Comment

Behringer DDM4000? Stukken beter dan de DJX750, en meer functies dan de DJM700.

Comment

Hij heeft het over kwaliteit dus dan denk ik dat mijn keuzes vel beter (en de reloop) dan de Behringer. Hij is wel stukken beter als de DJX750 maar hij is dan ook 2 keer zo duur.
            Behringer is een budget merk, leuk als je weinig geld hebt of weinig uit wil geven of net start maar wil je kwalitatief iets beters dan zijn de reloop, A&H, denon of de pioneer betere keuzes.

Comment

Ik denk toch dat ik voor de DJX-750 ga, en later meteen een Pioneer DJM koop.
              Meningen?

Comment

Ik ben geen fan van de djx 750 maar voor dat geld is het een ok mixer.
                Maar het is geen slecht idee om eerst een djx750 te kopen en dan door sparen voor een "echte" Mixer zoals bijv de DJM 700/800/900.

Comment

Working...
                X