Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer ddm4000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat het makkelijkste is om de helpdesk even te contacteren hiervoor, die kunnen een goede mapping voor je vinden en hem eventueel op je computer + in je software installeren met behulp van Teamviewer.

Het is namelijk nogal lastig om via tekst uit te leggen in welke menu's je allemaal moet zijn e.d.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Ik denk dat het makkelijkste is om de helpdesk even te contacteren hiervoor, die kunnen een goede mapping voor je vinden en hem eventueel op je computer + in je software installeren met behulp van Teamviewer.

Het is namelijk nogal lastig om via tekst uit te leggen in welke menu's je allemaal moet zijn e.d.
      Ok ja, jammer, dat gaat me aardig wat kosten !
      Toch bedankt

Comment

Aardig wat kosten? Niet als je hem bij ons aangeschaft hebt hoor.

Comment

Teamviewer is een programma waarmee iemand met jou toestemming jou pc tijdelijk kan "overnemen" enzo het bestandje goedzetten en in de menu's het juiste selecteren. (ik denk dat hij dit niet helemaal begreep)

Comment

Klant heeft in overleg besloten de mixer terug te sturen en er een ander voor in de plaats te nemen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Klant heeft in overleg besloten de mixer terug te sturen en er een ander voor in de plaats te nemen. ;)
              zonde het is echt een fijn apparaatje, heb hem zelf ook via midi staan maar niet voor audio, ik gebruik hem als trigger voor licht

Comment

Working...
              X