Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mounting plate voor denon dn s3700

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mounting plate voor denon dn s3700

Het zit te kriebelen om terug op baan te gaan met een drive-in maar daarvoor moet ik mijn dj gear wat aanpassen, eind deze maand is mijn meubel klaar (dealer is nog in verlof) en daar wil dus 2x denon dn s3700 op, samen met mijn 2 tt's van synq een leuk setje denk ik zo, nu zal ik geen plaats hebben op mijn meubel alhoewel hij 1.80m lang zal zijn, maar ik heb al 1.50m nodig voor mijn mixer en 2 tt's dus zullen de denons op een mounting plate moeten komen maar welke zouden best passen hiervoor, waarschijnlijk moet ik ze aan de voorzijde van het meubel vast kunnen schroeven.
    Last edited by Mol; Tuesday-06-09-2011, 17:23.

Je zou eens kunnen kijken naar de mounting plate's van pioneer. De plate's die passen voor een pioneer cdj 800 / cdj 1000. Hier zijn er heel veel verschillende van.

Comment

Road Ready RRFBS standaard?

Eentje links, eentje rechts en eenvoudig te (de)monteren.

Comment

Rick,

Ik heb jou plaatje zo goed mogelijk bewerkt als voorbeeld van wat ik moet hebben.
        De bevestiging onderaan moet een hoek zijn, anders kan ik het niet bevestigen.
        Ik heb al zitten zoeken op verschillende sites maar ik kan niets vinden, waarschijnlijk zal die bevestiging niet bestaan.

Last edited by Mol; Wednesday-07-09-2011, 12:47.

Comment

Dan heb je een combinatie nodig van een Road Ready RRST verticale beugel met een Road Ready RRST kleine top tray, maar daar zit geen hoek in. Zal verder kijken of er nog alternatieven zijn.

Comment

Dit kan op mijn meubel gebruikt worden, thnx.

Comment

Working...
            X