Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer LINK systeem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer LINK systeem

Beste mensen,

Ik heb nu flink wat geld gespaard. En nu wil ik twee Pioneer cd spelers en een Pioneer mixer. Ik had deze set op het oog.

Maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het zit met die LAN aansluiting en de control aansluitingen. Kan iemand mij een beetje duidelijk uitleggen hoe het daarmee zit?

Heel erg bedankt alvast!

mvg, dhr. Petersen

het ligt er een beetje aan wat je wil maar ik kan je wel wat vertellen over die lan aansluiting,

de lan aansluiting kan gebruikt worden met meerdere pioneer cd spelers , cdj 2000, cdj 900 en hiermee kan je via de software Rekordbox je tracks in de spelers laden en voor de djm 900 geld hetzelfde maar dan op een andere manier , hierbij wordt de lan gebruikt om tracks ook erin te laden maar dan alleen om voor te beluisteren. Als Rekordbox wordt gebruikt met de djm zit er ook een functie op bij de Fx's en die quantized ( zet de rolls en fx's op de beat ) zodat het bijna niet meer kan mislukken. erg handig lijkt me. maar dat is aan jou om te bepalen,

succes en die set die je hebt uitgekozen is ook gewoon heel goed :)

Comment

Originally posted by dance2mix View Post
      het ligt er een beetje aan wat je wil maar ik kan je wel wat vertellen over die lan aansluiting,

de lan aansluiting kan gebruikt worden met meerdere pioneer cd spelers , cdj 2000, cdj 900 en hiermee kan je via de software Rekordbox je tracks in de spelers laden en voor de djm 900 geld hetzelfde maar dan op een andere manier , hierbij wordt de lan gebruikt om tracks ook erin te laden maar dan alleen om voor te beluisteren. Als Rekordbox wordt gebruikt met de djm zit er ook een functie op bij de Fx's en die quantized ( zet de rolls en fx's op de beat ) zodat het bijna niet meer kan mislukken. erg handig lijkt me. maar dat is aan jou om te bepalen,

succes en die set die je hebt uitgekozen is ook gewoon heel goed :)
      Kan ik er dan gewoon een LAN hub op zetten. Want ik heb maar een LAN op mijn iMac, maar die is al in gebruik voor internet.

Comment

En de digitale kabel is toch gewoon een chinch/RCA kabel zoals ik die ken?

Comment

Je moet vooral geen LAN hub gebruiken maar een switch. En die digitale kabel is inderdaad de kabel die je noemt. Hij gebruikt dan maar 1 aansluiting en stuurt daar digitaal het stereo signaal doorheen.

Daarnaast heeft de LINK functionaliteit ook de functie media (alles behalve cd/dvd's) onderling met elkaar te delen. Dat wil zeggen, je maakt je playlists thuis in rekordbox, je exporteert de muziek naar een USB stick of SD-kaart. Deze neem je mee. Stop je in 1 van de max 4 CDJ's 2000/900. En middels link kun je vanaf elke CDJ bij je tracks.

Comment

En waar koop ik zo'n switch?? Dan ik de hele boel vanavond nog kopen!!

Comment

Kan je bij elke computer winkel kopen volgens mij , bijv mediamarkt, computerland etc

Comment

Dankjewel ik ga hem NU kopen!!

Comment

Working...
                X