Hallo, na jaren oefenen op pc met keybindings e.d.(heb virtual dj 7 aangeschaft) + op dj sets van vrienden, wil ik graag ook zelf een controller kopen. Ik twijfel tussen de Mixtrack Pro en de VMS4 van American Audio. Als ik het goed begrijp is mixtrack een perfecte controller voor beginners net als de vms4 die iets meer hardwareproblemen heeft.
Vergelijking: Mixtrack:
+ Scratchen
+ Geluidskaart (kwaliteit weet ik niet?)
VMS4:
+ 4 Channel via mappings
+ Veeel knoppen dus veel mogelijkheden
- Ruis op de geluidskaart? (gezien op reviews..)
- 1/4 seconde vertraging op crossfader? Cutting nog mogelijk?
Op de 100 euro verschil kijk ik niet. Ik wil graag op fuiven kunnen draaien en ga ook een active speaker van +- 100 euro kopen voor kleine feestjes. Hoe zit het met de geluidskaart van de mixtrack?
Groetjes en bedankt, Jens
PS: Het is niet zo dat ik niet zeker ben dat ik wil dj'en. Ik wil dj'en en wil met deze gear verderwerken. Niet volgend jaar een nieuwe controller kopen.
Vergelijking: Mixtrack:
+ Scratchen
+ Geluidskaart (kwaliteit weet ik niet?)
VMS4:
+ 4 Channel via mappings
+ Veeel knoppen dus veel mogelijkheden
- Ruis op de geluidskaart? (gezien op reviews..)
- 1/4 seconde vertraging op crossfader? Cutting nog mogelijk?
Op de 100 euro verschil kijk ik niet. Ik wil graag op fuiven kunnen draaien en ga ook een active speaker van +- 100 euro kopen voor kleine feestjes. Hoe zit het met de geluidskaart van de mixtrack?
Groetjes en bedankt, Jens
PS: Het is niet zo dat ik niet zeker ben dat ik wil dj'en. Ik wil dj'en en wil met deze gear verderwerken. Niet volgend jaar een nieuwe controller kopen.
Comment