Wat is trouwens de goedkoopste CD speler die met MIDI werkt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Midi CDJ
Collapse
X
-
Wat krijg je dan meer met de pioneer?
@ lars. Ik zie geregeld dat je met 2 laptops draait. Maar waarom is dit?
Als het gaat om 1 nummer te kunnen draaien en 1 laptop om je volgende te kunnen luisteren zou ik eens kijken naar een multi kanaals geluidkaart. Scheelt je weer een laptop. Wij sturen ook altijd ons geluid uit over een multie geluidskaart. Dan kun je dus gewoon player a op kanaal 1 en 2 en player b op kanaal 3 en 4. Dus 1 laptop en toch kunnen voorbeluisteren.
Misschien een idee?
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostWat krijg je dan meer met de pioneer?
@ lars. Ik zie geregeld dat je met 2 laptops draait. Maar waarom is dit?
Als het gaat om 1 nummer te kunnen draaien en 1 laptop om je volgende te kunnen luisteren zou ik eens kijken naar een multi kanaals geluidkaart. Scheelt je weer een laptop. Wij sturen ook altijd ons geluid uit over een multie geluidskaart. Dan kun je dus gewoon player a op kanaal 1 en 2 en player b op kanaal 3 en 4. Dus 1 laptop en toch kunnen voorbeluisteren.
Misschien een idee?
en op de ander een playlist voor het geval dat. Later zal hier de lichtsturing op komen
Maar dat is zeker een goed idee!
Heb je misschien een linkje, ben benieuwd hoe duur dat soort dingen zijn.
Comment
-
Wij hebben een aantal van deze
We gebruiken deze al een paar jaar dus of er ondertussen andere goede alternatieven zijn kan ik niet echt over oordelen.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostWij hebben een aantal van deze
We gebruiken deze al een paar jaar dus of er ondertussen andere goede alternatieven zijn kan ik niet echt over oordelen.
Zal er aan blijven denken.
Maar is dan de Audio 2 van Traktor niet beter?
We zullen voorlopig nog met 2 laptops draaien,
ook omdat het beide beetje slechtere laptops zijn.
Over een tijdje wil ik een nieuwe laptop, dus deze zal er dan ook wel bij komen (:
Comment
-
Verschil Maya44 en Audio2 zal audiotechnisch niet zo gek veel uitmaken.
Praktisch gezien wel, aangezien de Maya44 ook beschikt over inputs, waardoor je ook bijvoorbeeld je DJ-set zou kunnen opnemen. Of je dat nodig hebt, kun je zelf bepalen. ;)
Aan de andere kant heeft de Audio2 volumeknoppen er op zitten aan de zijkant, maar dat is eigenlijk alleen handig als je het ene kanaal als master gebruikt en de andere voor je hoofdtelefoon.
Comment
Comment