Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zag in het "Quick start" boekje iets over een "Recall Cable" tussen de twee spelers. Weet iemand mij hier iets over te vertellen, wat ik meer kan enzo... En wat voor kabel ze bedoelen.
Ik kan zelf zo snel niets vinden over een recall cable, alleen over CD's met CUE-punten, waardoor je door middel van Recall eenvoudig je opgeslagen CUE-punten kunt ophalen.
Dus, wil jij standaard bij een bepaald nummer instellen dat hij begint als de vocalen er in komen, ik noem maar iets, dan kun je daar een CUE-punt voor opslaan, zodat je die in de toekomst ook kunt gebruiken en je dus niet iedere keer het juiste stuk hoeft op te zoeken.
hij bedoeld de relay cabel, een 3,5mm jack cabel die word gebruikt om 2x ndx800 aan elkander te koppelen waardoor deze dan om en om het nummer spelen
BVB:
1ste ndx800 nr1
2de ndx800 nr1
1ste ndx800 nr2
2de ndx800 nr2
enzo, enzo
(op uitzondering van een voor geprogrammeerde lineup(niet recall maar program)
verder is recal handig, maar werkt alleenm bij orginele cd's niet mp3cd, usb
Comment