Announcement

Collapse
No announcement yet.

VMS4 ook als geluidskaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mannen,

ik heb nu dus de kabel (1x jack -> 2x rca), ik heb de jack in het blauwe gaatje gedaan en het bij mijn geluidsinstellingen op Line gezet. De kabels van mijn 5.1 set in de overige gaten gedaan en ook goed ingestelt. Nu hoor ik nog steeds niks, enig idee wat ik nog meer moet veranderen?

En geloof me, ik heb echt me best gedaan, ik ben geen geluidstechnicus maar weet er wel het een en ander van, maar ik kom er echt niet meer uit ):
    Last edited by DJXperienZ; Thursday-05-01-2012, 21:04.

Comment

ik heb ook een vms4 & 5.1 geluidsset (toevallig ;p) en ik zat met het zelfde probleem! wat ik heb gedaan is dit apparaatje kopen voor een paar tientjes. de usb in je computer, 2x rca van vms4 naar de line in van die geluidskaart en van de out van de geluidskaart naar je geluidsset, klaar is kees! nog wat handigs, nadat je in de instellingen van vdj of traktor hebt zitten roeren kun je er ook mee opnemen! ;)

Comment

ziet er goed uit! kan je dat apparaatje vergelijken met een geluidskaart? dus dan douw je de usb kabel erin, speakers aan die interface en vms4 er ook aan als ik het goed begrijp? En waarom kan er dan ineens wél knap worden opgenomen?

In ieder geval weer bedankt voor je reactie/hulp ;)

mijn speakers hebben trouwens jack aansluiting dus moet daar nog een tussenstukje naar rca voor komen denk?
        Last edited by DJXperienZ; Sunday-08-01-2012, 00:49.

Comment

Het is me gelukt hoor! Eindelijk, ik heb nu gewoon mijn jack van de jack naar 2x rca kabel in mijn subwoofer gedaan. Dus mijn computer als 'tussenpersoon' gebruik ik nu niet meer. Het werkt, daar gaat het me om. Bedankt voor jullie hulp/tijd en hopelijk 'niet' tot snel!

Comment

Working...
          X