Announcement

Collapse
No announcement yet.

Effecten Mixtrack Pro / Traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Effecten Mixtrack Pro / Traktor

Ik ben nu een klein maandje in bezit van een Mixtrack Pro en gebruik Traktor Pro. Alles werkt goed en ik ben flink aan het experimenteren. Enige wat niet lukt zijn de effecten. Of ik het nou via de mixtrack doe of met de muis in Traktor je hoort niks. Je ziet de knoppen e.d. wel draaien in Traktor maar je hoort geen effect. Iemand enig idee? Zijn er misschien instellingen die ik moet veranderen?

Alvast Bedankt!

Dit probleem had ik zelf ook,

Staan de fx wel aan? 1 én 2?
    Staat de D/W draaiknop bij de effecten wel open?

Comment

De fx wel als het goed is. Maar kan zijn dat ik het fout heb. Waar kan ik dat checken?

Comment

Tussen je deck a en deck b zit nog een sectie in. Hierin heb je een fx met 2 knoppen. FX 1 en FX 2. Deze heb je zowel bij je deck a als dck b. Als deze niet zijn geselecteerd dan doen ze het niet. Ze moeten zeg maar aanstaan.

Verder heb je boven je deck a en deck b je FX 1 en FX 2. Nu ligt het eraan hoe je de fx hebt ingesteld hoeveel je er tot je beschikking hebt. Maar ook de effecten in deze fx 1 en fx 2 kun je dus aan en uit zetten. Deze moeten ook aan staan. Dan heb je de laatste nog en dat is een wet & dry draai knop. Als de effecten en de fx aan staan dan kun je met de W & D draai knop de intensytijd van het effect aanpassen. Hoe meer W ( wet ) hoe heviger het effect zal overkomen hoe meer D ( dry ) hoe lichter je effect aan wezig zal zijn.

Comment

Edit:
          Ronennieshow was me net voor!

Comment

Thnx het werkt!

Comment

Working...
            X