Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onbekend in DJ spul, easy question

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij 2dehands goed op letten: dat het werkt, alle knoppen/schuiven, zware beschadigen (krassen bv.) en de schroefjes

dat alles werkt:
    Dat lijkt me logisch, elk apparaat moet gewoon zijn ding kunnen doen waar hij voor gemaakt is.

Schuiven/faders:
    Als deze niet goed schuiven wil dat waarschijnlijk al zeggen dat ze versleten zijn. Ze moeten eigenlijk lekker soepel schuiven maar niet stroef in iedergeval want dan is hij versleten, zoals ik hierboven al aangaf.

Beschadigen:
    Aan beschadigen kan je meestal al zien of de verkoper er zuinig op is of niet.

Schroefjes:
    als deze beschadigd zijn, hebben ze het apparaat 1 of meerdere keren open gemaakt waarschijnlijk voor reparatie, en dan is het de vraag of die reparatie daadwerkelijk ook (goed) is uitgevoerd.
    Last edited by DjRRRenetjuh; Tuesday-27-09-2011, 12:05.

Comment

Ook heb ik nu momenteel één RMX te koop vanwege overstap naar een grote set.

Comment

Originally posted by Catty View Post
        voor de duidelijkheid, ik heb echt 0 ervaring met dj en als je zegt pitchfaders heb ik geen idee waar je het over hebt (woord gegoogeld :))
        Sorry dit is het schuifje waar je het tempo van de plaat mee bepaald.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
          Sorry dit is het schuifje waar je het tempo van de plaat mee bepaald.
          Thanks :) wat ik wel heel belangrijk vindt is dat er een aparte output is voor boxen en tegelijk kan kiezen wat voor geluid je over koptelefoon kan laten gaan en hier pre-mixjes kan maken en dan over boxen doet.
          lijkt me vanzelfsprekend maar na wat speurwerk schijnen dit niet alle te hebben.
          wat ik in youtube mixen ook hoor is dat ze de lyrics van 1 liedje op een melodie van een ander hebben.
          zitten ze hier te klooien met hoge frequentie wel doorsturen en lage niet, en zo andersom?

veel vragen, ik weet het. Als iemand een linkje naar een sticky thread heeft met alle basisinfo zou dat top zijn.

Comment

- Alles over cd / mp3 spelers
            - Alles over dj mixers
            - Alles over geluid en luidsprekers

Veel leesplezier, laat zeker ook even weten wat je ervan vind!

Comment

Hier heb je ook nog wel wat aan:
              Alles voor de DJ, van aansluiten tot scratchen

Comment

Ik denk zomaar dat je een link van een concurrent gepakt hebt. Wordt namelijk automatisch gefilterd. Niet doen a.u.b.

Comment

Working...
                X