Waarom dan niet wachten tot het geld er is voor de b212d, dan sta je achteraf niet met boxen die je aan de straatstenen niet kwijt kan? ik snap niet dat er mensen zijn die feestjes willen verzorgen met materiaal die daarvoor niet dient en het zelfs niet zal aankunnen. Dan nog vragen komen stellen en alle goede commentaar naast zich leggen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive in beginnen, welke aparatuur?
Collapse
X
-
Als ze allemaal hun mond houden en je er geen dikke bass doorheen blaast...
Speakerkastjes in dit segment met een 8 of 10 inch woofer, zou ik niet graag op feestjes neerzetten. Neem dan minimaal 12 of 15 inch speakers, dan komt er tenminste nog een beetje geluid uit.
Types als de MC-8 en MC-10 zijn leuk voor op de slaapkamer, garagefeestjes, zuipkeetjes en dat soort dingen. En daar worden ze dan ook veel voor gebruikt. Maar ga er geen feesten mee draaien. ;)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostAls ze allemaal hun mond houden en je er geen dikke bass doorheen blaast...
Speakerkastjes in dit segment met een 8 of 10 inch woofer, zou ik niet graag op feestjes neerzetten. Neem dan minimaal 12 of 15 inch speakers, dan komt er tenminste nog een beetje geluid uit.
Types als de MC-8 en MC-10 zijn leuk voor op de slaapkamer, garagefeestjes, zuipkeetjes en dat soort dingen. En daar worden ze dan ook veel voor gebruikt. Maar ga er geen feesten mee draaien. ;)
Okeuj ik denk dat ik voor de mc10 ga ik begin namelijk toch met feesten tot 30 pers.
Comment
-
Maar DJMelvin, Ga je dat nou echt proberen?!
Er zeggen zoveel mensen al tegen je dat dat eigenlijk gewoon NIKS word want dit zijn de budget van de budget van de budget boxen, als je snapt wat ik bedoel.
En er zit zelfs een expert(Rick) bij die zegt: NIET doen!
En ik zou het niet doen, maar het is natuurlijk je eigen keus.
Comment
-
Maar DJMelvin, Ga je dat nou echt proberen?!
Er zeggen zoveel mensen al tegen je dat dat eigenlijk gewoon NIKS word want dit zijn de budget van de budget van de budget boxen, als je snapt wat ik bedoel.
En er zit zelfs een expert(Rick) bij die zegt: NIET doen!
En ik zou het niet doen, maar het is natuurlijk je eigen keus.
Comment
-
Realiseer je je dat als je nu heel goedkoop begint, en je bij mensen gaat draaien.
Als de boxen dan heel erg tegenvallen, komt dit ten koste van je 'naam'.
mensen gaan niet doorvertellen over jou dat je zo goed was.
Maak in 1x een goede start.
Dan zal je minder hoeven te kopen later,
en heb je alles al. Je zou als je 2x b212d koopt later weer een subje erbij kunnen nemen.
Belangrijk: Goedkoop = Duurkoop
Comment
-
Ik heb wel wat gevonden (;
3600W PA set met versterker, lijkt me een mooie set :p
Het is natuurlijk niet het top merk,
maar zo'n 1500W RMS zal je denk ik wel hebben.
Nou geloof me,
Daar kan je wel wat buurtjes mee boos maken... Gehe ;)
Comment
Comment