Ja dat snap ik, sterker zelfs ik heb ze een aantal keer gehoord vind ze zelf ook super maar ik ga voor de clubmate 12
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive in beginnen, welke aparatuur?
Collapse
X
-
Originally posted by DJMelvin View PostHeey iedereen,
Ik wil binnekort gaan beginnen met een eigen drive in show.
Ik wil ongeveer kunnen draaien voor 30 á 60 man
Mijn budget is op dit moment nul, dat komt omdat ik een nieuwe laptop moest kopen, omdat mijn oude kapot is gegaan :mad:
Ik wil binnekort gaan beginnen met een eigen slaapkamer show
Ik wil ongeveer kunnen draaien voor 3 á 6 man
Mischien een paar jaar wachten met drive-in en even wat geld sparen, als je het goed wil doen kost dat nu eenmaal wat geld.Last edited by Mol; Tuesday-27-09-2011, 21:29.
Comment
-
350 euro,
je kan daar al een aardig dingetje voor halen,
ik zou zelf deze nemen:
De American Audio VMS4 is een MIDI controller voor DJ software. U kunt met deze controller iedere functie bedienen van uw software. Ook is hij te gebruiken als analoge DJ mixer. Een veelzijdig en schitterend apparaat!
Alles voor virtual DJ en dan heb je nog 2 kanalen over waar je nog bijv een ipod op kan aansluiten!
Eigenlijk een midi en mixer in een, want je zou ook nog 2 CD spelers kunnen aansluiten -weet ik niet zeker-
EDIT: Deze heeft zelfs nog een mousepad! Dan heb je je laptop alleen nog nodig om de software op te runnen :O
Wil je toch liever de 2 kanaals versie?
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View Post350 euro,
je kan daar al een aardig dingetje voor halen,
ik zou zelf deze nemen:
De American Audio VMS4 is een MIDI controller voor DJ software. U kunt met deze controller iedere functie bedienen van uw software. Ook is hij te gebruiken als analoge DJ mixer. Een veelzijdig en schitterend apparaat!
Alles voor virtual DJ en dan heb je nog 2 kanalen over waar je nog bijv een ipod op kan aansluiten!
Eigenlijk een midi en mixer in een, want je zou ook nog 2 CD spelers kunnen aansluiten -weet ik niet zeker-
EDIT: Deze heeft zelfs nog een mousepad! Dan heb je je laptop alleen nog nodig om de software op te runnen :O
Wil je toch liever de 2 kanaals versie?
http://www.bax-shop.nl/digitale-djge...t-details.html
Comment
-
Het enige waar je op moet letten is dit:
Mocht je laptop er ineens mee ophouden, stoppen, of vastlopen dan heb je geen muziek meer. Dus ik zou eerder toch kijken naar een midi setje met bijvoorbeeld een dubbele CD speler. Je kunt eventueel ook een Midi mengpaneel kiezen, en een dubbele cd speler ernaast nog nemen. Dan heb je het meteen op gelost en kan je ook via CD's draaien wat wel handig kan zijn. Of je neemt een SD card controller. Die van ADJ kom ik nu toch wel vaak tegen en hoor er veel goede dingen over.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostHet enige waar je op moet letten is dit:
Mocht je laptop er ineens mee ophouden, stoppen, of vastlopen dan heb je geen muziek meer. Dus ik zou eerder toch kijken naar een midi setje met bijvoorbeeld een dubbele CD speler. Je kunt eventueel ook een Midi mengpaneel kiezen, en een dubbele cd speler ernaast nog nemen. Dan heb je het meteen op gelost en kan je ook via CD's draaien wat wel handig kan zijn. Of je neemt een SD card controller. Die van ADJ kom ik nu toch wel vaak tegen en hoor er veel goede dingen over.
Anders zou je daarop nog een dubbele CD speler kunnen aansluiten voor de 'noodgevallen'
Comment
Comment