Announcement

Collapse
No announcement yet.

VMS4 als Mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VMS4 als Mengpaneel

Goedenavond,

Ik heb een aantal maanden geleden een VMS4 bij Bax-Shop gekocht en het bevalt wel alleen wil ik nu een table top gaan aanschaffen.

Kan ik aangezien de VMS4 4 kanalen heeft de overige kanalen gebruiken voor de 2 tabletops?

Mijn ogen zijn trouwens gevallen op de American Audio Radius 2000 omdat deze een usb aansluiting heeft en ik niet per se met cd's hoef te draaien.
    Is het trouwens een goede keus? Zou graag de Pioneers willen maar die zijn mij een beetje te duur .

Alvast bedankt.

Miguel

Ik heb de vms, en je kunt de kanalen omzetten van analoog naar usb. Maar ik heb er verder geen ervaring mee ;)

Heb hem ook net nieuw

Comment

De VMS4 heeft inderdaad kanalen die je kunt omschakelen van USB naar analoog. Zo kun je inderdaad extra randapparatuur zoals tabletops probleemloos aansluiten. :)

Of het een goede keus is, dat zul je grotendeels zelf moeten bepalen. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van de Radius spelers, maar de NDX-reeks van Numark is ook erg netjes. Is dus een beetje een persoonlijke kwestie.

Comment

Yes dank je wel Rick. Ik heb eens even gekeken naar de NDX-900 en die is in principe hetzelfde als de Radius2000 alleen dan met cd's dus dat is eigenlijk wel een + puntje. Scheelt ook niet zoveel in de prijs ook.

Bedankt in ieder geval. :):)

Comment

Working...
        X