Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp nodig!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dringend hulp nodig!!

eey,

Ik zit met een klein, best wel groot eigenlijk, probleem.

Een vriend geeft as zaterdag een feest en heeft een mooie speakerset met versterker en mengpaneel etc. geleent.

Nu wil ik die op mijn VMS4 aansluiten en dat schijnt alleen te kunnen via de 2 tulp outputs die bovenaan de kist zijn gemonteerd.

Dus ik due aansluiten op mijn Master, niks te horen. Bijna alle mogelijke instellingen in VDJ gehad.

Heeft iemand een setup voor me hoe ik alles moet aansluiten en instellen in vdj?

Ik ben er nog vrij nieuw mee vandaar ;)

Alvast bedankt en groeten!

Kan je misschien een screenshotje posten van hoe je vdj interface er nu uit ziet?

Comment

Hoogstwaarschijnlijk even je soundsetup in VDJ aanpassen, screenshotje kan inderdaad even helpen.
      Waarom gebruik je trouwens die gebalanceerde uitgangen niet ?

Comment

Die tulpjes op die gehuurde kist... die noem jij outputs. Als dat inderdaad outputs zijn gaat dat nooit werken natuurlijk.

Zijn het inputs, dan moet je even uitzoeken waar die aangesloten zijn op de mixer.

Comment

bedoel je op mn mixer of de geluidskast met versterker enz. ? want daar zitten maar 2 ouputs op. ik zit nu op school dus scren komt ltr

Comment

Originally posted by DJXperienZ View Post
            bedoel je op mn mixer of de geluidskast met versterker enz. ? want daar zitten maar 2 ouputs op. ik zit nu op school dus scren komt ltr
            dus jij wil van de output van je mixer naar de output van de case????

dat werkt dus niet, nee,

output gaat altijd naar input en visa versa

Comment

Ja dat snap ik, maar er staat niet bij of het een output of input is...

dus ik heb gewoon 2 tulps van mijn midicontroller naar die 2 tulpaansluitingen lopen, en dan zou het leek ons moeten werken met de juiste instellingen, maar dat doet het dus niet...

Hij loopt naar de master van mijn midi controller ;)

Comment

Geluid doet het iig op mijn computer, kwam doordat een vriend van mij geen ADJ ASIO drivers heeft, wel gewoon ASIO v2 ofzo. Dus geluid doet het, nu wil ik er graag nog zeker van zijn hoe ik zijn "setup" op mijn midi controller (VMS4) kan aansluiten en dat werkend krijg.

Nog bedankt voor jullie tijd tot nu toe ;)

Comment

wat zit er in de kist kwa apparatuur en aanslutingen of maak even een fototje kan namelijk zijn dat het wel gewoon een output is, en verder zou ik kijken of in de kist alles aanstaat en netjes op volume anders komt er idd weinig geluid uit

Comment

hee,

Ik kan nu niet naar die vriend van me voor een foto

Maar hij heeft een nieuw kabeltje gekregen van tulp naar jack, en nu lukt het als het goed is wel via zijn pc, dus moet het via mijn midi controller ook wel kunnen!

Comment

Mensen, ik kan vol blijdschap zeggen dat alles goed is gegaan! Ik had een verkeerde asio driver ingesteld, ik moest de ADJ ASIO hebben..

Iig bedant allemaal!

Slotje?

Comment

Kan gewoon open blijven lijkt me.

Comment

Working...
                        X