Announcement

Collapse
No announcement yet.

luidsprekers!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• luidsprekers!!!

Hey, Ik wil gaan beginnen met het dj-en voor hobby, Ik had een setje pioneer op het oog : cdj350 + djm350, maar ik heb vrij weinig verstand van luidsprekers. Welke versterkers moet ik bijv hebben met een setje berhinger b212d. En hoe ligt die verhouding in het algemeen: luidspreker:versterker verhouding?

Ik zou voor iets actiefs gaan, is veel fijner opzetten en meestal compacter vervoeren.

Comment

ten eerste: wat is ongeveer je budget.

je wilt het dus alleen voor thuis gebruiken als ik het begrijp? en niet voor drive-in shows ofzoo?

Van versterkers en passieve speakers heb ik geen verstand.

Comment

budget maakt niet veel uit bedenk gewoon dat ik een beginner ben en dat ik eerst de basics wil leren bevalt het me dan nog, zou ik ook op feestjes willen draaien van +- 50 man De basics ga ik in een kelder thuis leren : ongeveer 50m2

Comment

Voor een set B212D heb je helemaal geen extra versterkers nodig. Die zitten namelijk al ingebouwd.

Comment

De Behringer B212D en DAP PS115A zijn de twee merken en types die veel gebruikt worden voor beginners in beide gevallen heb je, zoals rick al aangaf, geen versterker nodig. Met deze set kun je thuis in je kelder goed vooruit. Later kan je eventueel nog besluiten voor een extra subwoofer:
            Behringer Eurolive B1500D-PRO actieve subwoofer
            of
            DAP RX-18A Actieve Subwoofer

Je hebt dan 2 tops (voor het stereo effect) en een subwoofer voor 50 man kom je dan al een heel eind.

Comment

k tnx voor de info zo kom ik wel weer ff vooruit :)

Comment

Working...
              X