Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer of Reloops?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien een kwestie van 'stating the obvious', maar reclame voor concurrenten is natuurlijk niet zo gewenst..

Comment

@rick
      Ik ben misschien dan heel lullig voor jullie concurenten maar als ik een wat duurdere aankoop wil doen ga ik wel eens naar die muziekzaak (rondzinger) om het uit te proberen en te kijken of het me bevalt om vervolgens bij jullie te bestellen...
      Die winkel zit dan overigens weer niet in de buurt voor de TS

Comment

Originally posted by BazzyM View Post
        @rick
        Ik ben misschien dan heel lullig voor jullie concurenten maar als ik een wat duurdere aankoop wil doen ga ik wel eens naar die muziekzaak (rondzinger) om het uit te proberen en te kijken of het me bevalt om vervolgens bij jullie te bestellen...
        toch wel, zowel rotjeknor als utrecht,

mar hier het zelfde, ik ga ook ff feelining halen bij ...... je snapt hem...
        en dan bestellen bij bax, mede door de prijs, mar ook omdat ik net zo houw van shouwen met dure aperatuur zonder degelijke case, dus dan bestel ik en zijn de verantwoordingen tot de drempel voor bax/tnt
        tevens is de cooldown periode erg fijn, mocht het niet bevallen dan stuur je het gratis terug naar bax

ontopic, ik zou zelf kiezen voor de reloop, mede door de grote, dit vind ik zelf fijner dan een kleinere cdj/djm. (ben nu een ndx800 en ddm4000 gewend)
        tevens zou ik ook meteen kijken voor een mooie case om al je shizzle in op teslaan of decksavers
        Last edited by JONKIE_NL; Tuesday-04-10-2011, 11:16.

Comment

Originally posted by BazzyM View Post
          @rick
          Voor bax is dit goed, maar niet fair tegenover de andere zaak, ze steken hun tijd in jullie om uitleg te geven, stellen de apparatuur ter beshikking en je koopt dan toch niet in hun zaak maar op een ander, beetje lullig inderdaad.

Maar langs de andere kant ook lullig voor bax dat er steeds wordt aangeraden om bij een concurent eerst te gaan luisteren.
          Last edited by Mol; Tuesday-04-10-2011, 12:30.

Comment

Als je toch voor reloops gaat,
            kijk hier eens:

Kan je ze nog voor een mooie korting pakken ook!

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
              toch wel, zowel rotjeknor als utrecht,

mar hier het zelfde, ik ga ook ff feelining halen bij ...... je snapt hem...
              en dan bestellen bij bax, mede door de prijs, mar ook omdat ik net zo houw van shouwen met dure aperatuur zonder degelijke case, dus dan bestel ik en zijn de verantwoordingen tot de drempel voor bax/tnt
              tevens is de cooldown periode erg fijn, mocht het niet bevallen dan stuur je het gratis terug naar bax

ontopic, ik zou zelf kiezen voor de reloop, mede door de grote, dit vind ik zelf fijner dan een kleinere cdj/djm. (ben nu een ndx800 en ddm4000 gewend)
              tevens zou ik ook meteen kijken voor een mooie case om al je shizzle in op teslaan of decksavers
              ok... dus weet jij nog een mooie case voor mijn aanstaande reloop set? :p, waar die netjes in past enzooo

Comment

nah.. koop hem denk nieuw : bovendien maak ik dan kans om het gehele aankoopbedrag terug te krijgen > oktober aktie :0

Comment

Voor Reloop zijn standaard cases voorzien is, de vraag is of je ze los wilt vervoeren of juist je hele DJ-set in één grote case wilt.

Comment

los is best :) als het er al bijzit = chil :0

Comment

Case voor RMP spelers
                      Case voor RMX 40

Comment

Working...
                      X