Misschien een kwestie van 'stating the obvious', maar reclame voor concurrenten is natuurlijk niet zo gewenst..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer of Reloops?
Collapse
X
-
@rick
Ik ben misschien dan heel lullig voor jullie concurenten maar als ik een wat duurdere aankoop wil doen ga ik wel eens naar die muziekzaak (rondzinger) om het uit te proberen en te kijken of het me bevalt om vervolgens bij jullie te bestellen...
Die winkel zit dan overigens weer niet in de buurt voor de TS
Comment
-
Originally posted by BazzyM View Post@rick
Ik ben misschien dan heel lullig voor jullie concurenten maar als ik een wat duurdere aankoop wil doen ga ik wel eens naar die muziekzaak (rondzinger) om het uit te proberen en te kijken of het me bevalt om vervolgens bij jullie te bestellen...
mar hier het zelfde, ik ga ook ff feelining halen bij ...... je snapt hem...
en dan bestellen bij bax, mede door de prijs, mar ook omdat ik net zo houw van shouwen met dure aperatuur zonder degelijke case, dus dan bestel ik en zijn de verantwoordingen tot de drempel voor bax/tnt
tevens is de cooldown periode erg fijn, mocht het niet bevallen dan stuur je het gratis terug naar bax
ontopic, ik zou zelf kiezen voor de reloop, mede door de grote, dit vind ik zelf fijner dan een kleinere cdj/djm. (ben nu een ndx800 en ddm4000 gewend)
tevens zou ik ook meteen kijken voor een mooie case om al je shizzle in op teslaan of decksaversLast edited by JONKIE_NL; Tuesday-04-10-2011, 11:16.
Comment
-
Originally posted by BazzyM View Post@rick
Maar langs de andere kant ook lullig voor bax dat er steeds wordt aangeraden om bij een concurent eerst te gaan luisteren.Last edited by Mol; Tuesday-04-10-2011, 12:30.
Comment
-
Originally posted by JONKIE_NL View Posttoch wel, zowel rotjeknor als utrecht,
mar hier het zelfde, ik ga ook ff feelining halen bij ...... je snapt hem...
en dan bestellen bij bax, mede door de prijs, mar ook omdat ik net zo houw van shouwen met dure aperatuur zonder degelijke case, dus dan bestel ik en zijn de verantwoordingen tot de drempel voor bax/tnt
tevens is de cooldown periode erg fijn, mocht het niet bevallen dan stuur je het gratis terug naar bax
ontopic, ik zou zelf kiezen voor de reloop, mede door de grote, dit vind ik zelf fijner dan een kleinere cdj/djm. (ben nu een ndx800 en ddm4000 gewend)
tevens zou ik ook meteen kijken voor een mooie case om al je shizzle in op teslaan of decksavers
Comment
-
Comment