Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serato ITCH controllers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serato ITCH controllers

Op dit moment kunnen 10 controllers Serato ITCH aansturen volgens de website van ITCH.

Zitten er binnenkort meer controllers voor Serato ITCH aan te komen, of zijn daar nog geen berichten over verschenen?
    En de Numark NS6 wordt die ook vernieuwd, of is dat nog niet voor binnenkort?

Alvast bedankt.

Goeie vraag, valt eigenlijk niet echt een peil op te trekken. Wel vermoed ik dat Serato momenteel meer zal gaan doen met de nieuwe DJ Intro software en de aandacht gaat vestigen op het beschikbaar maken van meer gear, om dit makkelijk in de DJ Intro software te kunnen implementeren.

Zelfde geldt eigenlijk voor Numark, nu met de komst van de N4. Die wordt al direct met DJ Intro geleverd, een direct samenwerkingsverbandje dus tussen Numark en Serato.

Comment

Is DJ Intro bedoelt om Serato ITCH te gaan vervangen, of is het gewoon een kleine versie van Serato ITCH?

Ik dacht dat DJ Intro enkel met 2 decks werkt, of vergis ik me?
      Wordt DJ Intro nog uitgebreid of moet dit een software met beperkte mogelijkheden blijven tegenover ITCH?

Comment

DJ Intro is gewoon een standaard, simpel programmaatje waar de beginnende DJ mee aan de slag kan. En op zich is dat een prima zet, want het wordt dan een soort instapmodel voor Serato-ondersteunende producten.

Net als je bijvoorbeeld LE-versies van Traktor en Virtual DJ hebt, moet je Serato DJ Intro hetzelfde zien denk ik. Gewoon een simpel pakketje dat je ergens bij krijgt.

Comment

Enkele nieuwe controllers die uitgekomen zijn voor DJ Intro hebben 4 kanalen. Zal DJ Intro dan ook 4 decks krijgen, of zal men dat niet doen omdat deze software dan te hard op ITCH lijkt?

Comment

"Zelfde geldt eigenlijk voor Numark, nu met de komst van de N4. Die wordt al direct met DJ Intro geleverd, een direct samenwerkingsverbandje dus tussen Numark en Serato."

Oke, maar de N4 staat los van de NS6 veronderstel ik. De prijs van de NS6 is ondertussen voor de 2de keer gedaald (€999-969-949), daarom vraag ik me af of er een opvolger aankomt (voor ITCH dus).

Comment

Ik vermoed niet dat er al een opvolger voor de NS6 komt, aangezien die nog maar relatief kort uit is.

Comment

Working...
              X