Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kort vraagje over flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kort vraagje over flightcase

Heey,

Heel snel; Ik heb de Accu VMS4 luxe case net binnen! Bedankt voor snelle levering btw, maar is het de bedoeling dat op de bodem (waar de vms4 hoort te zitten) eruit kan/moet?
    Want het ziet er wel zo uit dat het eruit gehaald kan worden omdat het los zit, maar volgens mij ook vastgelijmd, dus weet het nu niet zeker :P

Zal ik een tegenvraag stellen, waarom zou je de bodem er uit willen halen? ;)

Comment

Om hem vervolgens voor iets anders te gaan gebruiken, als hij ooit de vsm 4 koop. En zo zijn er nog 100.000 senarios.

Comment

Nou het is niet de gehele bodem, maar in mijn ogen een soort los deel wat je er misschien uit kan halen zodat ie iets dieper staat? ipv vlak erop.

Maakt voor de rest ook niet uit hoor, maar ik wil geen dingen stuk maken snap je

Comment

Heb je misschien een foto voor de duidelijkheid?

Comment

Hier zie je het niet zo goed, of niet kan ook, maar bij mij zit dan een soort 2e deel in de bodem (Waar de afdruk staat zegmaar) waar je je vingers tussen kan stoppen mocht je het echt willen.

Comment

Je kunt de VMS4 wel enigszins laten verzinken in de case door dunner schuim te gebruiken, maar dan zijn al je aansluitingen niet meer zo goed te bereiken. met name de draaiknoppen aan de voorzijde.

Comment

Ja dat dacht ik zelf ook al, evengoed bedankt voor het reageren :D

Comment

Working...
                X